Tips & Trucs ivm beauty care!

Hee iedereen,

in dit topic kun je al je tips en trucjes plaatsen ivm beauty care.

Hier al een paar tips en trucjes:

Zelf heb ik behoorlijk gele tanden, en daar wil ik echt vanaf, na lang internet opzoekwerk op het internet kwam ik op deze natuurlijke en niet natuurlijke manieren uit:

NATUURLIJK:

Dit zijn een paar snelle manieren met goedkope producten die je vast in huis hebt:

Meng aardbeien en baking soda en poets daarmee je tanden:

Meng maïzena en citroen en poets ook daarmee je tanden:

LET OP! Doe dit met mate, 1 maximum 2 x per week.
Doe je dit meer, kan dit je tanden aantasten door de stoffen die in de baking soda en in de maïzena aanwezig zijn, dus let daar goed mee op! Ook kun je dit niet gebruiken wanneer je een beugel hebt.

NIET NATUURLIJK:

Dan heb je de niet natuurlijke methodes, deze zijn vaak slecht voor je tanden en duur, zoals je tanden laten bleken. Nadien heb je mooie witte tanden voor een tijdje, maar het blijft niet, het is ontzettend duur, en je tanden worden beschadigd. Sinds een tijdje bestaat er een andere manier van tanden bleken, die stukken goedkoper en beter voor je tanden is, ZiZa smile, ZiZa smile is een jong bedrijfje die tanden bleekt zonder peroxide of andere chemische stoffen, dus je tanden worden er niet gevoelig van, en worden ook niet beschadigd. In vergelijking met andere is ZiZa smile relatief “goedkoop”.
Voor verdere info en voor-en na foto’s zou ik even een kijkje nemen op de site:

http://www.zizasmile.nl/index.html

Zelf ben ik hier nog niet mee in aanraking gekomen, maar ik zou het graag proberen.

Natuurlijk is je tanden 2 maal per dag poetsen noodzakelijk, als je kan zelf tot 3 maal. Je tanden flossen is ook noodzakelijk als je je tanden wil onderhouden.

Zelf ga ik vanaf nu deze tandpasta gebruiken, ik heb er al veel positieve reacties over gehoord, dus hopelijk…

GEZICHT:

Veel meisjes hebben last van puistjes en dit is zeer normaal tijdens het puberen. Veel grijpen sommigen dan naar Clearasil:

De Clearasil producten heb je in alle soorten en maten.
Zelf heb ik dit al vaak gebruikt, hopend dat het plots zal werken na 2532 pogingen…
Clearasil droogt de huid uit, waardoor mijn gezicht er nog slechter uitziet dan voordien.

Nu zag ik laats dat door een klein glaasje rode bietensap (van het merk Zonnatura) iedere morgen, je huid veel egaler en mooier wordt. Dit is blijkbaar een wondermiddel tegen puistjes. Als je natuurlijk super veel last hebt van acné, stap je best even naar de huisarts.
Bieten zijn namelijk bloedzuiverend, zit boordevol vitaminen. Het hangt natuurlijk wel af wat de oorsprong van je acné is. Dus vanaf morgen start ik met mijn “bietenkuur”
Ik laat jullie zeker weten of er iets veranderd is! Hopelijk is de smaak niet te erg, maar ik zal zeker op mijn tanden bijten, als ik hier een mooiere huid door krijg!

De prijs van 1 fles is ongv 2.50 euro

HAAR:

DON’T TOUCH MY HAIR!

Letterlijk. Ik haat het als mensen mijn haar aanraken, of zich bemoeien met mijn haar. Mijn haar is zowat heilig, en ik probeer dan ook veel nieuwe producten van allerlei soorten en prijzen.
Ik was mijn haar elke dag, sinds begin september. Als je niet elke dag je haar kan wassen, begin er dan niet aan, want je haar wordt gewend aan dit ritme, je haar is dan ook vaak om de dag vettig, ook heb ik vaak wel het geluk dat ik het niet elke dag hoef te wassen, maar ik doe dit toch, want vettig haar is een no-go. Veelal wordt er gezegd dat elke dag je haar wassen slecht voor je haar is, maar de mensen die ik ken met het mooiste haar en langste wassen dit elke dag.

Momenteel gebruik ik Syoss: Shine Boost als alledaagse shampoo:

De prijs van 1 fles is ongv 4.5 euro

Ook gebruik ik het haarmasker om de 2 dagen, wat echt een wondermiddel is!
Mijn haar wordt ongeloofelijk zacht en glanzend, en dit kun je in de action voor een spotprijsje kopen.

Er is een nieuwe lijn van Syoss: Silicone free

Sinds kort ligt er een nieuwe lijn van Andrélon in de rekken namelijk: Oil & Care.
Deze lijn bevat arganolie, wat helpt voor stralend haar te krijgen. De lijn is vooral voor mensen met krullen en kroeshaar, maar als je droog en pluizig haar hebt, is dit natuurlijk ook nog een goed product.
Ik heb er veel goeds over gehoord, dus heb ik die maar even in huis gehaald. Ik heb ze nog niet gebruikt maar ben erg benieuwd.

1: shampoo : De prijs voor een fles shampoo is 3.29 voor een fles van 300 ml.
2: haarmasker: Het Andrélon Oil & Care 1-minuut masker bevat 180 ml en kost €3,99
3: conditioner : Andrélon Oil & Care Conditioner bevat 300 ml en kost €3,39
(4: olie : Andrélon Oil & Care Kroescontrol Serum-oil bevat 75 ml en kost €5,99)

Wat duurder dan de normale Andrélon, maar er zit dan ook argan olie in.

Normaal vind je argan olie enkel in duurdere merken, daarom ben ik blij dat Andrélon ook een lijn op de markt heeft gebracht

Dit is een voor-en na foto van een vrouw met pluizig haar die Andrélon Oil & Care heeft gebruikt.

Ik heb nog ontzettend veel te vertellen, maar houd het hier even bij.
Dit artikel koste me ongeloofelijk veel tijd, want 2 x was het opeens weg, mocht ik weer helemaal vanaf 0 beginnen, alle foto’s opnieuw opzoeken, en info opnieuw opzoeken, dus ik hoop dat jullie hier iets aan hebben, en zelf ook nog goeide, leuke tips toevoegen! :guitar:

Leuke topic! Ik ga hem denk ik wel volgen :slightly_smiling_face:
Maar nog even over die clerasiel (of zoiets) Daar droogt je huid inderdaad van uit. Je moet het ook niet over je hele gezicht smeren, alleen op de vettige plekjes. Waar veel puistjes zitten. Bijv. Op je voorhoofd. Of alleen maar op de puistjes. Hierdoor gaan de puistjes weg en je hebt alsnog een hele mooie huid!
(slechts een tip van mezelf)

Dat van rode bietensap las ik ook op Beautylab haha! Ik wil het ook gaan uitproberen, ben benieuwd wat jij bevindingen zijn :slightly_smiling_face:

Ik gebruik ook een oil and care product, bevalt me wel !

ja, oil and care producten zijn echt fijn! kwam ze bij toeval tegen in de douche bij me vriend van mn schoonzusje, maar is erg fijn spul! verder gebruik ik nu als soort ‘conditioner’ hair growth treatment van lee stafford, super fijn spul! heb alleen wel het idee dat je haar er heel erg stijl van word, niks pakt meer, mijn krullen zijn ook meteen een stuk minder maar dat is juist wel fijn, haha. ook maakt het me haar heel erg zacht en het ruikt zoooo lekker!

Je tanden poetsen met actieve kool werkt erg goed! Bietensap ben ik nu 3 dagen mee bezig, benieuwd wat de resultaten zullen zijn !

Ik ben nu een weekje bezig met bietensap, maar het smaakt zooo verschrikkelijk slecht!! haha de nasmaak is het ergst, maar toch zal ik doordrinken om te kijken of er veel verschil is, hopelijk wel!

Oh, dit ga ik volgen. Wil dat tanden bleken met baking soda wel eens proberen.

Ik heb het nu al 2 keer gedaan, maar omdat je hier geen baking soda vind, heb ik bakpoeder gebruikt, maar ik denk niet dat dat precies hetzelfde is? Hopelijk helpt het toch! Anders gebruik ik toch die crest white strips, als deze methodes niet werken. Heeft iemand toevallig idee hoeveel ze in Amerika kosten? want over een paar weken ga ik naar daar, dus kan ik er beter gebruikt van maken!

Ik ga dit topic ook volgen, ik wil weten of bietensap helpt.
Ik ga het alleen drinken als het écht helpt, ik vind bieten echt namelijk afschuwlijk!

uuuuuuuuuup

Ah leuk topic! Ik ga het sowieso lezennnn

Als je naar Amerika gaat en crest white strips gaat halen, zou je dan misschien ook voor mij mee kunnen nemen als het veel scheelt? Dan kan je het me gewoon opsturen als je hier weer bent. Als dat je wat lijkt, note me dan even, ook als je weet hoeveel 't daar kost.

Zelf vind ik Syoss vreselijk. Mijn haar wordt er droog van en valt uit.

Als ik ze vind, en het inderdaad veel verschil is, kan ik er misschien meenemen, want er hebben al veel mensen gevraagd of ik er meeneem, dus als ik het niet vergeet =)

^^ helemaal top als dat zou kunnen.

UP

Ff updaten, ik ben nu aan men 10 crest white strip bezig, en moet zeggen, ik zie al aardig verschil!! Ik heb ze niet voor meerdere mensen meegebracht, want de prijs is exact hetzelfde als op de website van crest white. Ik ben er erg tevreden mee tot nu toe, en vind zeker dat men tanden nog wat witter kunnen, maar met nog 10 strips kan ik er nog ff tegenaan. Het is niet goedkoop, 50 euro voor een pakje van 20 strips, maar ik ben toch super blij met deze aankoop, wanneer ik alle strips heb opgebruikt, zal ik de foto’s uploaden. :upside_down_face:

Oja, nog ff over de bietensap, ik heb het een weekje gebruikt, en zag direct dat het een opkikker voor men huid was, en puistjes bleven ook achterwege, maar de smaak vond ik persoonlijk zo slecht, dat ik het ben gestopt, ook denk ik dat dit niet echt goed is voor je tanden, want het is een felle rode kleur, en 1 druppel op je kleren gaat niet meer weg, je moet je mond ook goed poetsen voor de rode kleur weg te krijgen.

Haha ik heb echt een hekel aan alle producten die je hebt gepost, de meeste producten zijn juist te agressief voor de huid