Mijn tip tegen verveling is:
Kaarten maken:)
jaa het klinkt beetje oma-achtig maar ik heb het vandaag gedaan
en de tijd ging zo voorbij hehe.
Wat is jullie tip tegen verveling?
Mijn tip tegen verveling is:
Kaarten maken:)
jaa het klinkt beetje oma-achtig maar ik heb het vandaag gedaan
en de tijd ging zo voorbij hehe.
Wat is jullie tip tegen verveling?
je nagels lakken :’)
Hyves vrienden verwijderen. Ik ben er gister zomaar een uur mee bezig geweest.
Hahaha. :’]
(ja, ik besloot dat het onzin was om vrienden te zijn met mensen die ik echt nooit spreek op gedag zeg, of die ik eigenlijk helemaal niet aardig vind)
Zoekfunctie !
http://www.mywebpower.com/graphics/comments/thumbnails/funny_animations/funny_kid_belly_shake.gif
:’)
Nuttige topics aanmaken op girlscene
@Scrumptious, dat deed ik laatst ook en het is inderdaad erg tijdrovend
je kamer opruimen.
Je nagels heel kunstzinnig lakken. Ben je vast wel een uurtje mee zoet.
Zo te lezen heb jij je nog niet in een zeker topic bevonden…
douchen en jezelf opfrissen
scheren, nagellak, scrub, masker, dat soort dingen
haha +1!
Uhm?
Zo’n tas maken van een oud shirtje
oja op internet vond ik ook nog 10 tips;
TIP 1: Drugs of any kind. Vervelen is onmogelijk tijdens een xtc-, lsd- of paddenstoel- trip. En zelfs als je flipt, verveel je je toch nog niet.
TIP 2: Reageer een beetje pittig bij Zweistra, Ely of Roland. Gegarandeerd urenlang blogplezier. En vervelen; ho maar!
TIP 3: Ga een uurtje proletarisch winkelen bij de best beveiligde winkel van Nederland.
TIP 4: Sla jezelf in elkaar en doe aangifte bij de politie. Laat je vervolgens naar het ziekenhuis brengen en zeg dan tegen de politie dat jezelf de dader bent. Ofwel je wordt opgenomen op de psychiatrische afdeling van het ziekenhuis of je moet de cel in. In het eerste geval; drugs! In het tweede geval sla je jezelf knock-out. Slaap je lekker en gegarandeerd geen verveling.
TIP 5: Zoek een kroeg op waar Hell’s Angels zijn. Roep keihard “Mongols Rules!” en ren voor je leven.
TIP 6: Bezoek het Rijksmuseum en ruk de Nachtwacht van de muur.
TIP 7: Doe een dag lang heel verveelt en vervelend tegen mensen. Iedereen zal zich vervelen, maar jij niet.
TIP 8: Doe een dag lang alles omgekeerd aan je dagelijkse routine. Sta met kleren aan op. Kleed je uit. Eet een warme maaltijd op je nuchtere maag. Kijk tot de middag televisie. Ga naakt de straat op. Loop achteruit. Ga om vijf uur naar je werk. Keer terug naar huis. Eet een bord Brinta. Steek je vinger in de keel en kots al je eten uit. Doe je gebit in. Trek je kleren aan en ga naar bed.
TIP 9: Lees alle bijdragen van Guzzler.
TIP 10: Ga bungeejumpen. Of nog beter; ga bungeejumpen zonder touw.
ook leuk
Hahahah droog xD
ga chips maken van aardappels? ;p
Of een taart bakken en in iemands gezicht gooien. Ook altijd leuk.
hahaha
iemand nog meer tips?
oke
ik heb deze weekmijn kamer al opgeruimd, kast uitgemest, mama geholpen in huis en heb nogsteeds zeeen van tijd.
:’’’’’'3