Tips tegen splijtende nagels????

hmmm ja dat is waar, ik merk zelf het verschil ook niet echt.
http://mens-en-gezondheid…erke-en-mooie-nagels.html
misschien kun je hier iets uithalen? x succes!

Dankje, ik zou even kijken.

ik heb dit sinds ik aan het vakkenvullen ben geslagen… al die dozen openen enzo is echt niet goed voor je nagels!

Haha, daar begin ik na de vakantie mee. Dus dat word leuk. :stuck_out_tongue:

Haha, wat toevallig. Ik ga zoals dagelijks even op beautygloss kijken en er staat een heel artikel over nagels. De hoornlaag is de bovenste laag van de nagelplaat, deze scheurt bij uitdroging makkelijk los. Dus het is uitdroging, lol :’)

Ik vind dat superleuk om te doen :'D

Wat? nagels splijten?

ik had daar eerst ook heel veel last van, totdat ik anderhalve maand geleden twee hele weken mn nagels niet had gelakt (ook geen hardener enzo) en kort had geknipt.

daarna waren ze blijkbaar niet zwak meer en sindsdien zijn ze nooit meer wezen splijten. heb ook weer lange nagels, op een paar bijdehante nagels die zo nodig moesten breken na.

Heb ik ook last van :S .maar heb nu van Herôme iets gekocht ertegen. (nagelolie). Dat moet je veertien dagen achterelkaar op je nagels smeren… Kan dus veertien dagen mijn nagels niet lakken :frowning_face: . Maarjah, het helpt wel :grinning:

Die nagelcrème die ik nu hebt trekt echt letterlijk in je nagels, en heel snel, dat is best apart.

Ik heb herome nagelverharder gekocht werkt echt heb net een kuur van 14 dagen gedaan zoal Irtjee idd al zei, dan kan je 14 dagen je nagels niet lakkenn:(

mijn wonder middeltje is nail envy van opi , werkt echt heel goed ^^

En laat nu mijn nagels groeien om te kijken om mijn zalfje ook echt goed werkt, maar mijn nagels glanzen wel heel mooi.