Tips tegen Pellen

Heeej , ik ben trug van Lanzaroteeeee :grin:
En jaja ik ben heel bruin nu ( maar was eerst verbrand :blush: )
nu ben ik natuurlijk bang dat ik ga beginnen te pellen …
Want mijn neusje krijgt al velletjes ;s en dat wil ik dus NIEEET
heeft er iemand tips of trucs zodat je niet kan pellen ?
Edit ; ik bedoel dus vervellen (:
Ik doe nu elke avond en ochtend Aftersun aan … Maar ik weet niet echt of dit werkt iemand ideeen ? :slightly_smiling_face:

Bedoel je vervellen?

Ik denk dat ze bedoeld dat het gaat vervellen en dat ze vervolgens die velletjes er af gaat pellen, ofzo?

ja vervellen (:

ja idd vervellen, ik dacht al WHAT
ot: en nee geen tips. ik verbrand nooit.

Heel veel insmeren met aftersun of vettige crème. Denk niet dat je er veel meer tegen kan doen.

Geen tips, want ik verbrand nooit. En ik wil nu ook bruin zijn.

je doet geen aftersun aan

hoezo ?

je doet aftersun op…
ik denk dat ze dat bedoelt :stuck_out_tongue:

ksnap het niet echt maar up ? :slightly_smiling_face:

Je van te voren insmeren, scrubben, aftersun/bodylotion gebruiken
Achteraf kun je er lijkt me niks meer aan doen ;p

als je niet bent verbrand op vakantie zal je ook niet snel vervellen.

Ja, ik dacht al PELLEN?! :grinning_face_with_smiling_eyes: Maar ik verbrand ook nooit.

pellen :’)

Insmeren en scrubben (maar dan word je wel minder bruin, zonnebankje erna en je bent weer net zo bruin als eerst en dat blijft langer).
Verder krijg ik het beeld van een mandarijn die gepeld wordt nu niet uit mijn hoofd.

Ik ben deze zomer op vakantie geweest naar Turkije en was helemaal niet verbrand, maar zodra ik weer in NL was begon ik ook te vervellen. Als je vervelt gewoon scrubben, dan haal je alle velletjes weg (en wordt je weer een beetje wit) - het is dan al te laat om er nog iets aan te doen. Waar je nog niet aan het vervellen bent: lekker insmeren met Nivea Body oil. Niet die olie voor onder de douche maar de gewone waar je je mee insmeert na het badderen/douchen. Dan zorg je ervoor dat je je huid goed verzorgt. Hielp bij mij op de stukken waar ik nog niet verveld was erg goed :slightly_smiling_face:

nja vervellen dus,
kan je weinig aan doen.
veel hydraterende shit er op smeren voordat het gaat vervellen
zou misschien wel helpen?

Pellen haha :’)

Elke avond aftersun smeren is het enige wat je kan doen om je bruine kleur zoveel mogelijk te behouden. Uiteindelijk vervaagt het toch wel.