Tips tegen de pijn?

Het klinkt misschien een beetje goor, maar ik heb op mijn vinger “iets” zitten wat ooit een wrat was. Ik heb het een aantal keren aan laten stippen, en toen is er veel van weggegaan, maar nu is er een soort van hard littekenweefsel over. Het zit zeg maar net op het buigpunt van mijn wijsvinger.

Het doet eigenlijk altijd al pijn, maar dan vooral als het open is gebarsten omdat ik een droge huid had in de winter. Maar de laatste weken doet het ook zomaar pijn, ik weet dat ik ermee naar de huisarts moet, maar ik heb niet zoveel tijd, en ik vroeg me af of mensen hier ervaring mee hebben en iets weten tegen de pijn voor de tussentijd totdat ik naar de huisarts ga?

nee echt geen idee, sorry
maar iig wel naar de huisarts gaan ja.

Niet echt tegen de pijn, maar slakkenslijm helpt wel om je huid en littekens te herstellen? (:

Misschien kun je het beste even naar de huisarts bellen om een afspraak te maken. Dan kun je daar direct om advies vragen om in de tussentijd iets tegen de pijn te doen!

action. 4 euro voor een grote pot.

et vet houden zodat het niet openbarst, maar dat had je waarschijnlijk zelf al bedacht…
Verder geen idee, inderdaad maar naar huisarts!