Tips seks met ander meisje

Hallo,

Dit weekend heb ik een date met een meisje om seks te hebben. Ik heb nog nooit met een ander meisje gevreeën, dus het is ook super spannend. Ik ken haar van een forum en we hebben wat foto’s uitgewisseld. We zijn beiden bisexueel

Mijn vraag is, hebben jullie tips? Hoe te beginnen en wat te doen? Wat mee te brengen? Enzo

Wat ik me ook afvraag, V-V seks is een veel lager risico op soa’s heb ik begrepen. Moet ik hier rekening mee houden? Condoom gebruiken gaat nu niet op Hihi

Kortom, I’m nervous as hell and need some guidance :grinning:

Heeft het andere meisje wel ervaring om met een meisje te vrijen? Dan zou zij de leiding kunnen nemen. Laat je gewoon meevoeren dan komt het wel goed hoor.

Met SOA’s moet je ook rekening houden bij V-V seks. Je hebt het over lichaamsvloeistoffen die kunnen alstijd soa’s bevatten. Als je niet allebei een test hebt gedaan weet je het nooit zeker. Niet met een meisje of een jongen. Bang om zwanger te worden hoef je niet te zijn idd :wink:

Ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord dat je bij V-V seks een kleinere kans op soa hebt. Ik zou dus wel aan haar vragen of ze een test wilt doen en jij ook, zodat je daar 100% zeker van bent. En als moet je een beflapje of opengeknipt condoom gebruiken.

Zij heeft wel ervaring, niet veel, maar wel vaker seks gehad.

Tja, een soa test alleen voor deze afspraak is ook wat veel gevraagd. Ik weet wel dat zij zich één keer per jaar laten testen. Zelf ben ik vrij van soa’s. Ooit eens getest, sindsdien geen seks met anderen gehad. Dit is de eerste keer weer nadat het uit is gegaan met mijn vriend.

Een beflapje? Serieus, dat is nog nooit gebruikt door wie dan ook hahaha :wink:

En hoe weet jij dat? Genoeg mensen die dat gebruiken. Gelukkig maar dat sommige mensen nog wel veilige seks hebben. Maargoed, doe lekker wat je zelf wilt.