tips pleasseee

hee,

ik heb jullie tips echt hard nodig. ik heb namelijk zondag een date met een hele lieve jongen. we hebben elkaar leren kennen met nieuwjaar. daarna zijn we dus gaan whatsappen, en nu vind ik hem leuk en hij voelt hetzelfde. we gaan altijd met vrienden wel iets doen alleen dan gebeurd er niet veel alleen handje vasthouden enzo.
ik heb dus wat tips nodig want ik heb via een vriendin en hints van hem begrepen dat hij mij wil gaan vragen. nu dus het probleem, ik wil dat er wel iets gaat gebeuren alleen ik ben 15 en heb nog nooit gezoend,dus hoe laat je da merken? en vantevoren gaan we dus door de stad lopen, alleen hoe pak ik zijn hand vast want eigenlijk zijn we beide heel verlegen, en het ziet er niet uit om gewoon normaal naast elkaar te lopen (vind ik zelf dan).
het zijn nogal veel vragen maar ik hoop dat jullie wat tips voor mij hebben.

xo

btw is het erg raar al zoen je in de bios. we zitten achteraan in de hoek dus miss dat alleen degene naast ons kan opmerken.

thankss

trouwens, hij heeft zelf ook nog nooit gezoend. dus we weten allebei niet hoe t moet

dat maakt niet uit ;p het gaat echt vanzelf !
in het begin zal het misschien raar zijn, maar na een paar keer gaat het steeds beter :grin:

Meis, relax! Dat is echt het beste wat je kan doen :slightly_smiling_face:. Hij zal echt niet merken dat je nog nooit hebt gezoend, want hij heeft zelf ook nog nooit gezoend! Kijk gewoon hoe het loopt en hoe het voelt, en doe wat goed voelt. Als jullie bijvoorbeeld naast elkaar lopen kan je zijn hand pakken, net zoals je ieder anders hand vast pakt. Dont worry, en heel veel plezier van het weekend!

En trouwens, zoenen in de bios is niet raar, alleen persoonlijk heb ik het er niet zo op als mensen de hele film lang elkaar aan het aflebberen zijn. Haha!

x