Tips please<3

Hey^^
Ik ben een week geleden begonnen met vingeren, zo kan je het niet noemen, ik durf niet met heel mijn vinger erin alleen met mijn vinger top.
Ik durf niet echt om er helemaal in te gaan, hebben jullie tips?

Gewoon rustig aan doen joh!
Misschien gewoon steeds een klein beetje verder, en als het niet fijn voelt gewoon weer minder ver met je vinger naar binnen gaan. Ik denk dat het gewoon is dat je er nog niet aan gewend bent, en dat komt echt vanzelf wel als je jezelf vaker vingert (als je daar behoefte aan hebt natuurlijk!)

je hoeft er ook niet perce in te gaan, persoonlijk voel ik daar niks bij dus je kunt ook je clitoris stimuleren. dat zie ik ook als vingeren. en anders als je er wel in wilt moet je gewoon als je je relaxt voelt er is ingaan. jezelf niet dwingen of wat dan ook.

Ik vind vingeren persoonlijk niet heel fijn omdat ik er amper een lekker gevoel bij krijg xd, je kan ook gewoon je clitoris stimuleren en langzamerhand als je goed nat bent zeg maar omg dit klinkt zo erg raar maar je snapt hopelijk wel wat ik bedoel er met 1 vinger ingaan en kijken waar je je goed bij voelt :cold_sweat:

Mag in het seksvragen/help topic.