Hee meiden!
Ik denk dat iedereen het wel een beetje eng vind, de eerste ontmoeting met je nieuwe schoonouders!
Wie zijn je nieuwe schoonouders, wat verwachten ze van het meisje wat meegebracht word etc… Nu heb ik zelf waarschijnlijk morgenavond mijn eerste ontmoeting met ze, en ik vind het toch erg eng! Dus vandaar dat ik dacht, ik maak een nieuw topic, waarin wij meiden ervaringen kunnen delen, elkaar tips kunnen geven enzo!
Ik begin wel eerst eventjes over mijn situatie: (Beetje lang verhaal)
Ik heb sinds een maand een nieuwe vriend, ik heb zijn ouders nog niet ontmoet omdat we eerst zeker wouden weten dat het wel serieus was. Dit was zo omdat zijn ouders heel erg gelovig zijn (christelijk), hij heeft ook 3 oudere zussen die ook gelovig zijn (2 getrouwd en kinderen, de 3e gaat trouwen). Maar ik ben dus niet gelovig, totaal niet. Hij zelf gaat sinds 3 jaar ook niet meer naar de kerk enzo, en heeft toen de tijd daar veel ruzie over gehad, maar die hebben het nu helemaal gerespecteerd. Nu ben ik dus bang dat ik iets fouts ga zeggen of dat ze het wat moeilijk gaan vinden om me op te nemen in hun famillie.
Dus kort de situatie: zijn ouders zijn heel erg gelovig, ik ben dat niet, hebben jullie misschien tips voor morgen avond? (a)