Okee, ik kan dus echt niet leren, ook met de woordjes op wrts kan ik het niet, ik krijg ze maar nietin me hoofd, ook niet als ik ze alleen 10x overschrijf.
Ook van die plaatsen krijg ik nooit in m’n hoofd.
En nu heb ik morgen frans toets en ik moet 3 a’4 tjes woordjes leren en dan ook nog 2 a’4tjes gramatica, ik had al geleerd maar ik dagt dat ik het redelijk kende, maar egt alles is nu weg, IK WIST niks meer .
Vandaag moet ik ook m’n folders nog vouwen en lopen, dus hoe ga ik dit redden voor morgen, en heeft iemand nog handige tips om te leren ?
NU beginnen
Volgende keer beter plannen?
Elke dag woordjes herhalen en stampen.
Wij moeten 3 dagen van te voren leren (vaste regel van school) en dat helpt echt !
Maar voor nu : Gelijk beginnen, en stampen,stampen,stampen
En natuurlijk niet op girlscene!
Ik zou voortaan eerder beginnen met leren en dit iedere dag tot aan de toets doen zodat je het beter kan onthouden. Zoek een plek op waar niets je af kan lijden en je je eigen goed kan concentreren.
ja precies. niet alles in een keer maar elke dag een paar woordjes! en misschien klinkt het stom maar bij mij werkte het wel; ik heb een keer allemaal franse woordjes met nederlandse vertaling op van die plakbriefjes geschreven end oor het hele huis geplakt. op de wc bijv en op mijn kastdeur. allemaal plekken waar ik vaak kom. dan lees je die steeds en aan het eind wist ik 3kwart gewoon zonder echt geleerd te hebben. haha maar daar heb je natuurlijk nú niets meer aan omdat je het morgen al hebt. maar miss voro een andere keer.
voor nu zou ik zeggen gewoon steeds wat leren end an een pauze en dan weer verder! succes !
Wij moeten 3 dagen van te voren leren (vaste regel van school) en dat helpt echt !
Hoe krijgen ze dat voor elkaar dan?
Ja echt, hoe ga je kinderen verplichten 3 dagen van te voren te leren?
hoelang deed je dat dan van te voren @ xclairemichelle.
En het duurt toch ook hartstikke lang om die briefjes te maken ?
Computer uit doen, en deze dag niet nog eens meer uitstellen en NU beginnen.
Beter concentreren en wat hier boven wordt gezegt
Dat kan ik dus echt niet, !
Ik ga dus elke keer weer m’n computer aandoen om te kijken of er weer note’s zijn enzo, en hier reacties ,
En ik heb ook geen plek in het huis waar geen computer ofzo staat, najaa in mijn vaders en moeders kamer, maar dat komt me moeder dan weer strijken ofzo.
Ik kan me dus echt niet concentreren.
Stekker uit de computer trekken en aan je ouders geven, kan je hem zelf niet meer aanzetten.
Oehh, Letigre, slim, hahaa.
Had ik zelf nog niet aan gedagt, ik voel me egt dom.
Ik sta om 5 uur op.
De nodige koffie en leren maar.
Op de ochtend is je geheugen nog fris en niet vol met alle dingen die je hebt gezien ect. hierdoor kan je ochtend beter onthouden. Heb tot nu alleen maar voldoendes
@ sweetgoodbyes, dat is echt slim !
maar hoe laat moet jij dan naar school, en je leert dan denk ik wel nog van te voren ?