Heelo dames,
ik ben niet kort maar tog zou ik langer willen worden .
kunnen jullie mij helpen ?
ik wil graag tips
gezond eten/drinken (hou het bij wat je eet)
bewegen
eumh, tja, gewoon voldoende eten, ook vitaminen en mineralen en dat gedoe…
Hoe lang je wordt is genetisch bepaald,
dus heel veel kan je er niet aan doen.
of je zou je benen moeten laten verlengen etc.
Jezelf een goede houding aanleren kan helpen (schouders naar achter, hoofd niet naar beneden) En anders op hakken leren lopen;)
Je kunt niet sneller groeien of letterlijk langer worden door gezond te eten lijkt mij. Dat is inderdaad genetisch bepaald.
Wachten.
xD
jy ben die ene die ook zo raar deed eerst in dat topic : D
Zou ik nu ook lullig gaan doen?
Kun je niet forceren. Net zo min als dat je wil stoppen met groeien… (’:
Ja ok je kunt groeiremmers gebruiken maar de arts heeft 2 weken geleden tegen mij gezegd dat ze dat het liefst willen afschaffen aangezien het problemen met de latere vruchtbaarheid veroorzaakt.
Als je heel klein bent kun je groeihormonen krijgen. Maar dat doen ze vaak al op hele jonge leeftijd.
je kan ook vaker liggen. echt waar, een vriendin van mij had r been gebroken en moest 2 weken in t gips, heeft toen 2 weken op bed gelegen en is 3.5 cm gegroeit ! en je houding.
Ik ben 1,48m en als je al ongesteld bent groei je misschien nog 5cm. Ik ben in groep acht dan ongesteld geworden, en was toen 1.43m :’)
Dus ik denk niet echt meer dat je heel erg groeit, ik weet ook niet hoelang je bent, en wat jij klein vind xD
of ga hakken dragen
Dat ja, je kan jezelf niet langer maken, alleen jezelf langer laten lijken.
Een goede houding aannemen idd.
Met touwtjes aan t uiteinde van je bed vastmaken voor 't slapen gaan.
Gegarandeerd succes.
Dat doen ze in Japan en China veel. Dan zagen ze je benen door en laten ze dat weer aangroeien. Maar in die landen is een westers uiterlijk ook best belangrijk (terwijl ik een Oosters uiterlijk juist mooi vind).
Anyway: Groeihormonen worden alleen gegeven als je last van dwerggroei hebt (en je dus zonder niet langer wordt dan 1.30)
Hoe lang ben je eigenlijk?
^ Nou dat hoeft niet altijd hoor, ik ken ook twee meisjes (een tweeling toevallig) die dreigden niet langer te worden dan 1.50 en kregen toen ook groeihormonen.
^ Ik en mijn zus zijn ook niet langer dan 1,50 en bij de dokter zeiden ze altijd dat groei hormoon niet nodig was, want ik werd toch niet groter dan 1.60
En ik ben ook idd niet groter geworden dan 1.60 -___-
Ze geven geloof ik alleen groeihormoon als je 10 bent en nog 1.25m bent
Nah dat weet ik niet, maar wat ik daar zeg klopt helemaal hoor. Het hangt van de personen af denk ik. Of ze er mee zitten dat ze (erg) klein zullen blijven.
O, nja. Dat kan. Dat van 1.30 is ook alleen maar wat ik gehoord heb.
Maar wtf, op je profiel staat dat je 13 bent en 1.66?
Dat is nou ook niet bepaald klein? Ik was op mijn 13e 1.56 en ben nu 1.67 (19). Waarom wil je nog langer worden?
Huh inderdaad, 1.66 is toch niet klein, al helemaal niet als je 13 bent? xD
Jij groeit heus nog wel door hoor, zou zomaar kunnen dat je nog zo’n 1.75 wordt.
ja of misschien lag het aan de dokter ofzo.
Maar wtf, dat meisje is 1.66 en vindzichzelf klein? In mijn ogen is 1.66 redelijk groot hoor