Tips om te epileren!

Hebben jullie tips tegen die pijn enzo?
Af en toe kom ik er achter dat er een haar op een hele foute plek zit als mijn mascara er al op zit en dan loopt het van de traanogen uit.

Je moet de huid goed straktrekken, dan doet het minder pijn :stuck_out_tongue:
Oefening baart kunst. Je wordt er vanzelf handig in!

Uhm, van te voren je huid koelen met een ijsblokje. Je huid goed uit elkaar trekken en dan in 1 beweging het haartje eruit. Het went trouwens wel hoor, bij mij doet het helemaal geen pijn meer.

Na een tijdje doet het geen pijn meer :wink:

Bij mij doet het soms nog steeds wel pijn eigenlijk.
Maar minder dan eerst.
Ik krijg alleen altijd van die rode plekken onder mn wenkbrauwen dan snapje, lijkt wel opgezwollen :’)

http://medisch-instrument.be/images/pin10.jpg
ik gebruik zo’n pincet en als je dan je haartje pakt zeg maar en je duwt op de zijkant dan gaat het zo snel dat je het bijna niet voelt

Dat ding vind ik zo verschrikkelijk. Ik had er pas een gekocht, maar ik vond het een stuk pijner doen dan een gewone pincet.

Indeed, trek je vel strak, dan voel je t niet :slightly_smiling_face:

okee misschien komt het dan wel gewoon omdat ik die pincet gewent ben maarjah je kan het proberen…

Ik gebruik volgens mij wel een speciale speciale pincet.
Doet gewoon super pijn, nog steeds en ik doe het al vanaf de 1ste van de middelbare school.

ik doe eerst een ijsklontje op mn wenkbrauwen , dan verdoof je t een beetje , athans bij mij wel ;]

Dat ding ziet er vreselijk uit…

(enja ijsklontjes op je wekbrauwen helpt, en huid goed straktrekken)

aah ik krijg kriebels van er naar te kijken x]

ha-ha ik heb nooit pijn, ik ben er echt gewend aan geraakt en vind het nu ook echt leuk om er gewoon voor te gaan zitten en alle kleine uitstekende haartjes weg te halen. Soort verslaving geworden denk ik. Gewoon doen dus, je gezicht word er veel knapper en vrouwelijker van!

Je moet gewoon je vel straktrekken, en na een tijdje went het dan voel je nix meer :slightly_smiling_face:

inderdaad!,
en wie mooi wil zijn,moet pijn lijden.
ahah,

Inderdaad.