Tips om ouder te lijken?

Ik ben nu 14, en zie er nog uit als 13 ben nog helemaal plat en er zit geen vet of ronding aan mijn lichaam, najaa messchien een beetje rondingen maar verder ben ik helemaal plat, ben dan niet heel klein (1.68) en draag vaak pumps om ouder te lijken…
Ik heb mijn groeispurt nog niet gehad nso maar vind het vreselijk als ik er jonger uitzie dan mijn leeftijd,
Heb best wel lang blond hoor beetje gekrult waardoor ik niet al te jong lijk…

Heeft er iemand nog andere tips zodat ik ouder lijk?
Alvast bedankt!

het belangrijkste is:
gebruik de zoekfunctie

“All you need is zoekfunctie, pa pa dada dam”

wat hierboven staat.

en oh wat een verschil 13 of 14 :open_mouth:

^ dát is de belangrijkste tip!

Lieve Suikerspiin,

Toen ik zo oud was als jij zag ik eruit en voelde ik me als een 16jarige. Er ging geen dag voorbij of ik zag mensen grote ogen trekken toen ze mijn werkelijke leeftijd achterhaalden. Ik geraakte overal binnen, vriendinnen van 15 vroegen me om voor hen peuken te halen, en ik kreeg natuurlijk ook aandacht van oudere jongens … tot die wérkelijk wisten hoe oud ik was. Toen zagen ze me plots niet meer staan. En dat gebeurde niet één keer, maar die situatie was schering en inslag. Ik vond het verschrikkelijk. Nu nog steeds, als mensen denken dat ik 22 ben.

Als ik je één tip kan/mag meegeven : Gedraag je zo oud als je jezelf voelt. Als jij volwassen behandeld wil worden, wees dan een flinke grote meid, en zeur niet om dat prille lichaam van je. You get what you give, als je begrijpt …

En miss paraplu’s woorden eindigen we dit topic.
Slotjaaah.

AMEN

want daar heb ik ook altijd last van

jij bent ook een opkomende uberbitch op girlscene of niet. jeetje.

Ik snap dat zo een opmerking verkeerd kan vallen, maar als je 14 bent en je 13 geschat wordt, is het niet zo’n groot verschil als je soms denkt.

Wat een gezeur, even serieus reageren ja!

• 10 lagen mascara, zorg ervoor dat hij klontert.
  • 100000 lagen foundation, lekker oranje!
  • 5 meter hoge pumps.
  • Super lage decolleté.

Oke bedankt voor jullie domme antwoorden.
Plaats wel helemaal nooit iets meer, kan ik ook ergens mee zitten?

Jesus. okee slot erop

Nee, eerst je begin post wijzigen.

Waarom ouder willen lijken?
Ik wordt vaak wel 15/16 geschat ofzo, terwijl ik 14 ben.
Natuurlijk heb ik dit liever dan dat iemand tegen me zegt dat ik eruit zie als een 12-jarige of zo, maar op zich maakt het me niets uit.
Gedraag je dus gewoon naar je leeftijd.
Bovendien zien de mensen die ‘ouder willen lijken’ er meestal niet ouder uit, omdat ze van binnen niet bepaald volwassen zijn.
Dus als je gewoon volwassener wordt schatten ze je misschien ook wel ouder :wink:

Ohhh . . . My . . . Goddd . . . :pensive:

Graag gedaan.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Het is dat darthvader niet meer mag.