Ik kan 's ochtends ECHT niet opstaan, en ik heb het idee dat er wel meer mensen zijn met dit probleem, en aangezien ik altijd heel veel respect heb voor de mensen die elke dag om half 6 opstaan om hun haar te stijlen of zo: WHAT IS YOUR SECRET?
Ik zet mijn wekker élke ochtend weer vanaf 7 uur elke minuut, maar meestal wordt iedereen in huis ervan wakker behalve ikzelf, en uiteindelijk maakt m’n vader me dan wakker rond kwart voor 8, en áls ik wakker word zet ik gewoon al die wekkers uit en slaap ik door. Ik heb gewoon totáál geen motivatie of iets om op te staan 's ochtends, en daar heb ik dan de hele dag spijt van als ik in een totaal onoriginele outfit, zonder make up en met een lelijke knot in m’n haar op school zit. Maar als ik in bed lig denk ik altijd iets van ‘yolo swag jwz’ en slaap ik gewoon door. Ik ben gewoon echt DOODMOE als ik wakker word. En mijn familie staat sowieso ook pas op z’n vroegst om half 8 op. Ik heb zo’n wake up light gekregen, maar toen ik hem voor het eerst gebruikte versliep ik me zo erg dat het niet eens meer de moeite was om naar school te gaan. DUS dat helpt nou ook niet echt. Ik ben echt vrij hopeloos want ik zou het echt heeerlijk vinden om gewoon een uur te hebben om te douchen en iets leuks te zoeken en om er gewoon fatsoenlijk uit te zien, maar het lukt me gewoon echt niet om op te staan.