Tips om niet verlegen te zijn als je met een jongen bent

Hey, ik ga zondag met een jongen afspreken, maar ben best verlegen als ik met jongens ben. Dat had ik namelijk met de vorige ook meegemaakt :s. Toen vielen er wel is stiltes enzo. Het is niet iemand die ik leuk vind ofso, maar gewoon iemand die mij wel gezellig lijkt. Hij wilt dus een film kijken met mij bij hem thuis en ik wil niet dat er weer stiltes vallen net zoals bij de vorige :s. Weet iemand hoe ik dit het beste kan veranderen? Ik weet wel, gewoon praten over bijvoorbeeld hobby’s enzovoort, maar soms weet ik ook helemaal niks meer te zeggen . Iemand goeie tips? x :flushed:

Als je een film kijkt hoef je niet altijd wat te zeggen toch? Dus dan zijn die stiltes niet zo heel erg lijkt me.

Je kan bijvoorbeeld af en toe iets zeggen of een grapje maken over de film die je gaat kijken (: maar jij hoeft ook niet alles te verzinnen, wacht ook af tot hij dingen gaat vertellen of jouw vragen stelt.

Dát is het voordeel van samen film kijken: Stiltes zijn niet erg.
Ik hoop wel dat het een leuke film is, waar je af en toe commentaar op kan geven. Anders is het té stil.
Ik heb zelf altijd meer jongens als vrienden gehad, dan meisjes. Ze zijn soms zó lekker simpel :slightly_smiling_face:. Dus je hoeft echt niet veel te doen, wil hij een gezellige avond met je hebben.

^mee eens :slightly_smiling_face:
Als je hem niet echt leuk vindt en gewoon vrienden met hem wil zijn, hoeft het ook niet perfect :slightly_smiling_face: Je kan gewoon samen chillen alsof hij een vriendin van je is. Maar dan chiller. Want hij is een jongen. Hahaha

Misschien gaat het dadelijk wel vanzelf? Hij gaat niet voor niets met jou een film kijken ook al vind je hem niet leuk ofzo. Als het gewoon vriendschappelijk is hoef je niet erg verlegen te zijn omdat je er zelf niets mee bedoeld.

Dankjewel ! :wink:

Heel erg bedankt !

Haha dankjewel !

Thanks haha, ja inderdaad ! het kan best lastig zijn :stuck_out_tongue:

ALCOHOOOOOL, oke grapje dat moest ik even kwijt.
Maar ik bak er ook niks van sorry

Haha precies wat ik ook dacht! Met drank op loop ik iedere random jongen hele verhalen te vertellen, maar zonder drank op ben ik echt zo’n verlegen pussy haha :’)

Maar even ontopic. Als je samen een film gaat kijken hoef je ook niet veel te praten, dus dat is dan weer een voordeel! En ik zeg meestal voor een date ook dat ik niet de grootste prater ben, dus dan weten ze waarom ik niet zoveel zeg haha.