Tips om niet naar school te kunnen

Heei mensjes (:
Ik ben al een hele week ziek :frowning_face:
en nu gelooft mijn moeder me niet meer,
dus ik moet morgen gewoon naar school terwijl ik doodziek ben.
Mijn leraar zit zwaar overspanne thuis, dus we worden verdeeld (Nee ik zit niet op de basisschool.) en ik wil niet verdeeld en ik wil niet naar school :astonished:
Heeft iemand tips zodat mijn moeder gelooft dat ik echt ziek ben?
Of dat ik de bus gemist heb ofzo? Offf…? Heeft iemand tips voor nepziek zijn en thuis te blijven?

xx

Als je ziek bent, ben je toch ziek? Ga naar de dokter?

Als je gewoon beter bent, moet je gewoon gaan, thuis blijven vanwege het verdelen slaat nergens op, dat is aanstellerij.

vinger in je keel en kotsen

Blijf gewoon in je bed liggen.

Gewoon gaan. Tenzij je je ècht niet lekker voelt, maar dan zou ik ff een afspraak bij de huisarts maken. En al helemaal niet voor het verdelen thuis blijven, want als je leraar overspannen is zal dit nog wel een tijd blijven.

Je moeder laten zien dat je nog ziek bent? Als je koorts ofzo hebt kan je dat opmeten en aan haar laten zien, overgeven merkt ze ook wel, net als hoesten of weet ik wat. En anders naar de dokter denk ik. Hoezo gelooft ze je eigenlijk niet? Heb je vaker net gedaan of je ziek bent?

Dat verdelen mag geen rede zijn om thuis te blijven .
maar als je egt ziek ben is het wel vet irritant dat je niet thuis magblijven. Ik ken het…heb het vaak zat meegemaakt. Een keer voelde ik me egt zwaar beroerd maar ik moest percee ff probere…uiteindlijk was ik flauw gevalle…toen mocht ik wel naar huis :stuck_out_tongue: klinkt heel hard van me ma maar dat is ze nie hoor. maar ik kan je dus niet egt helpe

Probeer gewoon naar school te gaan, als het echt niet lukt ga je gewoon weer naar huis.

Mijn moeder geloofde niet dat ik koorts had. Ben demonstratief naar beneden gestrompeld, thermometer gepakt (zo een voor in je oor) en gaf 'm zonder te kijken aan haar. Stond iets van 39.5 op ofzo, maar ik ben zonder een woord weer naar boven gestrompeld :stuck_out_tongue: