Tips om mijn kamer in mijn eigen stijl te maken.

Hi iedereen.
Ik weet dat hier al duizend topics overzijn maar ik zit toch elke keer met een ander probleem. Van mijn ouders mag ik mijn kamer niet verven, en nu is hij dus mintgroen met licht roze, ik wil graag iets met barok, maar zoiezo een vraag;

• bestaat er ook dat je zegmaar een rol behang hebt, en het dan niet met lijm opplakt maar gewoon net als een sticker, en dat het eraf te halen is en dat dat niet je behang eronder beschadigd.
    Hebben jullie nog leuke tips, jullie kunnen ook foto`s van jullie kamer neerzetten dat ik daar tips vanuit haal.
    Alvast heel erg bedankt.
    Groetjes Romanza.
    x

Bij de ikea, en ook wel andere zaken zoals leen bakker heb je van die stickers voor op je muur in een soort bloem achtige vorm. moet je maar even zoeken. En als je die eraf wilt halen beschadigd je behang niet:)

Oke, dankjewel.
More?

Dat wat Musicgirl1993 is gewoon een muursticker. Ik denk niet dat er sticker behang bestaat.

die heb je ook bij xenos en action die zijn wel veel goedkoper. en ze zijn ook heel leuk

Hihi, oke.
Ook nog andere tips, want muurstickers weet ik genoeg heb al een hele leuke gevonden!
xx

nieuwe kussentjes enzo voor op je bed kopen & fotolijstjes en dat soort dingen.

dingen kopen die jij leuk vind
en die erin zetten.

It isn’t that hard.

&&, weet je dan ook een winkel waar je die kunt kopen(kussentjes) want daar ben ik naar opzoek maar ik kan nooit leuke vinden;)
x

Xenos…?

Oke(l)

ik heb trouwens nog 4 kussen hele grote waarje op kan zitten in 2 rode en 2 zwarte misschien iets voor jou anders doe ik ze weg

^^ hoe duur zijn ze, en hoe kan ik ze dan krijgen?

Bij de Action heb je hele leuke dingen! :d een tijdje geleden hadden ze ook superleuke hoedendozen in verschillende maten. Superleuk!

ehmmm ja ophalen? ik weet niet waar je ong woont? en ja ik hoef er niet veel voor want anders doe ik ze naar de kringloop ze zijn nog bijna helemaal nieuw

^^ oke, hebben ze ook een online shop(s), want ik ga nooit zo vaak naar de action, want we wonen er niet zo dichtbij XD;p Ik ga binnenkort ook naar de Premarkt of primarkt ofzoiets, hebben hun een online shop? want daar ga ik ook voor spulletjes kijken:D
x

Ik woon in barendrecht, en jij?

mmm uitgeest. dusja tis wel ver je mag zelf kiezen ik hoef er denk ik maar 25 euro voor alle 4 zelf waren ze 15 euro p.s

wil je wat meer vertellen (hobbys, kleuren die je leuk vindt, etc)
dan is het misschien voor iedereen het een beetje makkelijker om in te schatten.

met schilderijen kom je al een heel eind, kussens, spiegel,

kan je niet een foto posten hoe je kamer er nu uit ziet?

succes alvast ^^

precies (: