Tips om me kinderpostzegels te verkopen

Echt lullig,

ik moet twee pakketjes va kinderpostzegels verkopen.
Maar heb nog niet eens mijn eerste vol, dus hoe moet ik dit in hemelsnaam voor morgen doen?
Ik wou naar t bejaardentehuis maar durf niet alleen en me bff heeft een verjaardag…

X

flats langs!

Ga gewoon naar dat bejaardentehuis, die mensen vinden het waarsch. alleen maar leuk dat er een meisje komt die even een praatje maakt met ze, en dan kopen ze denk ik je kinderpostzegels wel.
(zegt de slechtste verkoopster ooit ='3)

verkoop ze alvast aan je moeder, zodat je het geld hebt en ga ze dan morge middag weer verkopen zodat je moeder het geld weer terug krijgt xD

ik heb ze al verkocht aan me moeder, oma en alles. Maar ik MOET 2 pakketjes verkopen…

Ga gewoon bij onbekende mensen langs. die zie je vast maar een keer in je leven. & waar ben je bang voor? ze eten je niet op : D

Gewoon, huizen langs gaan? :B

Ik vind dat best wel raar dat je er perse 2 moet doen ö maarja, gewoon langs huizen gaan en heel schattig doen… haha
ik had een keer een hele oude vieze man en die vroeg of ik binnen wou komen want hij had snoepjes voor me… toen zei ik nee en rende ik heel hard weg haha.

Best raar dat ze kinderen van die leeftijd langs deuren laten gaan voor geld… netzoals wat mij over kwam, misschien hadden andere kinderen daar heel anders op gereageerd…

Ooooh, ik ben zo blij dat ik dat niet meer hoef ;p

@ xAppeltaartX wat eng!

Ja, ik weet het dat het dom is dat ik bang ben!
Maar nu zitten ze toch niet meer in de zaal te eten en dus moet ik naar al die kamertjes en dat vind ik supereng!

@ Appeltaart, inderdaad ik vind het ook raar dat ze kleine kinderen langs deuren laten gaan in deze maatschappij. Je weet helemaal niet meer wie je kan vertrouwen, hoe lief, oud, bejaard of mank ze er ook uit zien ;-;

-Ik zou ze op markplaats zetten xD-

waarom MOET dat?
niemand kan je toch verplichten om die dingen te verkopen.
ik zou het gewoon niet doen, misschien mijn straat langs en als dat niet werkt, dan heb je toch je best gedaan?

geen idee, dat zei die.

Ik vind die kinderpostzegels verkopen ook heel raar.
Ik mocht van mijn ouders vroeger ook nooit, maar ik MOEST van mijn leraar. Dat is toch ook raar? Dat je eigenlijk gewoon tegen ouders ingaat.(ik heb uiteindelijk ook alleen aan m’n moeder verkocht en aan een buurvrouw)
Ze mogen je niet verplichten om aan die dingen mee te doen. Dat mag een school absoluut niet.
En wat willen ze doen als je te weinig verkoopt? Je na laten blijven ofzo?

jaa nee niets. Je moet je er niet veel van aantrekken wat “die” zei. Je mag zelf wel beslissen of je dat doet of niet.

ja okee, maar toch…

bij ons was dat niet verplicht , en anders ga je toch met een paar vriendinnen ?

Beter leer je nu van je angsten af te komen, je vriendinnetje gaat echt niet de rest van je leven je hand vast houden, bovendien ben je trots op jezelf als je toch in je eentje gaat.

Niet, het is belachelijk dat kinderen spullen moeten verkopen waarbij misschien 1% naar een goed doel gaat.

ik ga straks met me bff naar t bejaardentehuis!

@ klopklop

Echt he…