Tips om je zin te krijgen bij je ouders

Nou, ik neem aan dat je wel weet dat je toch met ch schrijft, sin met een z (zin dus), krijghe als krijgen, sodat als zodat en wille en geve met een n erachter. Daarvoor hoef je echt niet op vwo te zitten.
Ik zal je topictitel veranderen maar let er dus voortaan zelf even op.
Om even on topic te blijven, als jij je volwassen gedraagt dan zul je best met je ouders kunnen overleggen of het niet mogelijk is dat je eens alleen thuis blijft of alleen ergens heen gaat.

dat wou ik net ook segge dit was eigelijk bedoelt om tips te krijge en nie om te discussieren .

ja maar ik mag ook niet ergens gaan logere maar wat boeit het dat ik so typ dat ben ik gewoon gewend dus kan er niks aan doen

huilen =D
hahah.
Nouja ik mag best veel dus ik heb niks te klagen, maar vroeger moest ik heel snel al huilen en ja, men ouders hadden dus blijkbaar nogal een zwak voor huilen =P
klinkt echt heel dom, maar ik weet verder eigenlijk niet echt iets. Gewoon met ze dr over praten ofzo?
Laten zien dat je best ‘volwassen’ kunt zijn idd.
succes

Leer het dan.

segge = zeggen
bedoelt=bedoeld ( maar das niet erg/ )
krijge - krijgen
nie= niet.
Maar ik vind het raar,
want discussieren kan je wel schrijven

hahah had ik aan mijn opa gevraagD

huileN heb ik al es geprobeert maar dat vind me vader kinderachtig gedrag en dan begint ie op me te schelden

Maak een deal met ze. Bijv als jij je huiswerk een tijdje netjes hebt gemaakt, dat jij een keer een dag alleen thuis mag blijven.
Misschien dat ze je dan wel vaker dingen alleen laten doen als het een tijdje goed gaat =]