Tips om je zin te krijgen bij je ouders

ik wil dus heel graag gaan winkele in amsterdam of utrecht of ik wil vaker als me ouders +susjes ergens heen gaan thuisblijve aleen ik mag bijna nooit iets dus ik heb tips nodigh om me sin te krijge bij m eouders sodat ik meer mag :slightly_smiling_face:
wille julie pleasee tips geve??

ABN astublieft.

Want dit leest echt voor geen meter.

Maar praat eens met ze. Als jij je volwassen gedraagd enzo dan mag dat heus vanzelf wel

hoe oud ben jij?
want dat heeft er ook mee te maken…

of zeg bijvoorbeeld dat je nog huiswerk moet maken, dat je daarom thuis wilt blijven?

jij moet wat zeggen over ABN ja :’)
gedraagt.

accepteer het!
je ben pas 14, ik weet niet waar je woont maar ik mag ook niet alleen naar amsterdam of utrecht! en ik ben 20,

mn ouders laten me eigelijk ook nooit alleen thuis…

Niks. Je ouders doen dit niet om je te pestten maar om je te beschermen. Je zal hun keuze moeten accepteren, pas als je 16 bent vind ik dat je 't recht hebt om erover te zeuren.

ABN heeft niks te maken met een D schrijven ipv een T,
dat kan namelijk ook dyslexie zijn?

wat is abn??

Algemeen beschaafd nederlands.
Gewoon de nederlandse taal dus.

Dyslexie misschien? Dat heeft er niks mee te maken.

ik heb geen dyslexie! :stuck_out_tongue:

Nee dat sloeg op mij. Omdat ik iets typte wat met een d blijkbaar moest maar ik dacht met een t. vandaar.

ik schreef tog nederlands?

Ik bedoelde vooral;

sin inplaats van zin
en krijghe, je onnodige h’s enzo.
als je me snapt

sorrie kon ook die h was prongeluk

Geeft niet, maar veel mensen hier vinden dat irritant lezen, zeker in topic titels. Vandaar dat ik dacht ik laat dat even weten

nee, onderandere is tog met een CH achteraan en geen G

hoe moet ik dat nou weten?? ik ben dus niet zo heel slim zit ook maar op T

Wat maken jullie nou een probleem hoe iemand iets schrijft.
Jullie maken zelf toch ook wel eens een foutje met typeen?
ik in ieder geval wel. !!
En jullie vast ook, dus niet zeuren.

Denk dat je er mee zult moeten leren leven. Gewoon luisteren naar je ouders op je 14jarige leeftijd.

& anders ga je met ze praten? Wie weet dat er een aantal dingetjes verandert kunnen worden, kun je samen tot regelingen komen.