Tips om je liefje je plagen :)

Haha oké de tittel zegt het al een beetje zelf … Ik en mijn liefje hebben afgesproken om elkaar morgen zoveel mogelijk te plagen en degene dat het beste kan plagen mag een belooning kiezen … Haha nu mijn probleem ; Ik ben daar helemaal niet goed in … Hij in tegendeel wel . Met plagen bedoel ik voorbeeld ; in het slipje gaan maar net niet ver genoeg enzo … Ale tips zijn welkom :slightly_smiling_face:

Een kusje geven, maar dan toch weer net niet. En als hij je een kusje geven wil, ontwijken! :pensive:

als hij op ze hoogtepunt is stoppen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Zo’n dinge zoek ik ! Upjeeeee

ah dat is gemeen hahaha

je lippen tuiten voor een kusje, en als hij dichtbij komt wegkijken/achteruit gaan
en NEE zeggen.

up :stuck_out_tongue:

haha geweldig!

De hele tijd zogenaamd smsjes sturen en als ie wil kijken niet laten lezen.

Hem over zijn buik kietelen maar niet helemaal naar beneden gaan. Daar kon mijn ex in ieder geval erg slecht tegen x)

Haha dat is een goeje ! :slightly_smiling_face:

Iets zeggen als; Mmm… Weet je waar ik zin in heb op dit moment? *zwoele blik*
En dan denkt hij dat je naar hem toe komt, maar loop je langs hem naar de keuken voor een stuk chocola ofzo ^^

hahaha geniaal

Voor hem gaan staan en jezelf langzaam uitkleden, en steeds als hij je aan wil raken achteruit springen. Dan ga je vlak bij hem zitten en ga je hem lekker irriteren.

op ze hoogtepunt stoppen ja.
ohhh wat zijn we slecht haha

Zijn broek losmaken en uittrekken en dan jouw eigen broek ook uittrekken.
Natuurlijk allemaal heel langzaam en zwoel.

En dan zijn broek snel aantrekken en weglopen.

hahahaha, die is echt grappig!

je kan ook tijdens het zoenen z’n tong tussen je tanden klemmen en niet meer loslaten ;p

Ik lig op bed… ik denk aan je…
Hoe je gister onverwachts langskwam. Hoe graag ik je wilde vastpakken en fijn knijpen… wat er gister in mijn bed gebeurde zal ik niet vergeten… Hoe je op mij ging zitten, en mij met je mond overal betaste…
Je maakte me gek!.

Uiteindelijk viel ik in slaap, en toen ik wakker werd zocht ik nog naar je… tevergeefs… je was al weg.
Mijn lichaam vertoont nog tekenen van jou bezoek. Waardoor ik je niet lang meer zal vergeten.
Vanacht blijf ik wakker om je op te wachten…

KUT MUG!!!

hahaha die laatste