Tips om hem uit zijn tent te lokken..

Hoi iedereen

Ik had mijn vraag al gesteld in een ander topic maar krijg niet echt antwoord dus probeer ik het zo even. Alvast bedankt aan iedereen die de moeite neemt om dit te lezen.
Ik ben halsoverkop verliefd geworden op een jongen die soms bij mij in de groep zit. (Ik studeer aan de hogeschool en we hebben 3 lessen samen). Ik ben 20, heb nog nooit een vriendje gehad en heb niet echt ervaring met jongens.

Even kort:

• toen ik hem voor een bepaalde les tegenkwam hadden we nog nooit tegen elkaar gesproken maar ik
    lachte naar hem en hij knipoogde terug.
  • Daarna heb ik nog een paar keer naar hem gelachen tijdens andere lessen maar daar reageerde hij
    niet op
  • gisteren ben ik een gesprek met hem begonnen op FB zogezegd om iets over de les te vragen. Hij
    antwoordde maar ik moest altijd vragen stellen om het gesprek gaande te houden. Uiteindelijk
    gebruikte hij wel emoticons enzo en reageerde hij soms grappig. ik sloot het gesprek af met een
    slaapwel en een kusje maar kreeg geen antwoord meer
  • vandaag zag ik hem voor de les bij iemand staan waarmee ik altijd naar de les ga en ik geef die
    persoon altijd een zoen dus ik gaf hem ook een zoen. Hij keek de hele tijd naar de andere kant en
    stond een beetje te dromen. In de les negeert hij mij ook en zegt hij niets, tegen niemand eigenlijk, ik
    denk dat hij heel verlegen is

Ik weet echt niet wat ik moet doen. ik zie hem echt graag (hoe oppervlakkig dat ook mag klinken omdat ik hem eigenlijk niet ken) maar ik weet niet zo goed wat ik van zijn gedrag moet denken. Ik ben bang dat hij geen interesse heeft omdat hij nooit zelf een gesprek begint, aan de andere kant doet hij dat met niemand omdat hij beschaamd is.
Ik ben van plan hem via fb mee te vragen om iets te gaan drinken met nog vrienden van mij maar ben bang voor zijn antwoord…

Wat moet ik doen?

bedankt aan iedereen die dit lange verhaal gelezen heeft x