Tips om heen te gaan met de auto

Hoi iedereen,

Omdat ik vandaag jarig ben(ja ja moet het ff vermelden :stuck_out_tongue_closed_eyes: ) Heb ik van me vriend een auto gekregen voor het weekend (Fiat 500) Maar nu weten we beide niet echt leuke plekjes om heen te gaan!

Heb jullie leuke tips, wat is nou echt leuk?
(ik kom zelf uit groningen)

Ga gewoon een dagje touren zonder een doel :’)
Alleen maar rijden XD

woohoo, mede groninger hier , waar woon je ergens in groningen ? weet trouwens geen leuke dingen ofzo , behalve de stad

Dat is toch niet zo moeilijk? Als je net mag rijden lijkt het me overál leuk om heen te rijden. Ga naar een leuke stad? Gewoon een beetje touren en zien waar je komt?

Ik weet niets, ik kom ook niet uit de omgeving van Groningen… Maar iig GEfeliciteerd!!
x

Rij naar Duitsland (:
Naar de AUTOBAHN.
Kun je zo hard je wilt.

Ja zelf dacht ik ook een beetje doelloos rond rijden en dan kijken waar we uit komen!

@ itslife, wat vind jij een leuke stad? :grinning:

Ja leuk voor de ijsberen! :'3

ik dacht dat je bedoelde jezelf doodmaken met de auto; heen gaan weetjewel xD maar geen idee, parijs?

Naar het strand ^^

Parijs met de auto vanuit groningen omg :x nee.

Rij gewoon ergens heen maakt niet uit waar en pak daar lekker een terrasje, ga wat winkeltjes in, altijd leuk!

Gefeliciteerd! De Fiat 500 is zo sweet! Ik ben jaloers, haha. En ik ben bang dat ik je verder niet kan helpen :3.

dat is tochong. 8 uur
wij rijden ook in een dag naar polen dus zou best kunnen

Whaha, ‘heen te gaan’ idd. x] Lol.

IJsberen of sinaasappelen uit eigen tuin? :wink:

Je kunt ook naar Parijs rijden. Sorry daar denk ik dan meteen weer aan, maar ik woon in Brabant, dat scheelt toch 4 uur.

nog gefeliciteerd!

uhm ga naar de waddeneilanden maar das met dit
weer msis nie zo heel leuk…
uhm… gwoon door grunn/drente/friesland/duitsland
heenrijden… :stuck_out_tongue: kom je vanzelf leuke plekjes tegen.
(lijktmij)

Parijs, amsterdam?

wow
prijs jezelf gelukkig met een vriend die je een auto geeft.