Tips om haar sneller te laten groeien!

Meiden, ik heb een half jaar geleden mijn haar erg kort laten knippen. Ik heb er geen spijt van, maar ik wil graag weer lang haar. Maar dat gaat zo langzaam!
Jullie tips?
x

volgens mij kan je daar niet zo heel veel aan doen, maar ergens hoorde ik iets over trekken ofzo zodat het ieets langer word (beetje raar maarja) dus up dan maar want dat wil ik ook wel weten c:

Trekken?

ja aan je haar ja

als je trekt trek je je haren toch uit je hoofd lijkt mij,
ik wil ook wel wat tips horen ik wil ook lang haaar

1 like

bestaat dat?
& als je een stukje van je haar afknipt, groeit het daarna ook weer sneller

Dat is niet zo. Dat is alleen maar een fabeltje. Als je een stukje afknipt ziet het er wel gezonder uit, maar het gaat niet sneller groeien.

1 like

wachten tot de zomer. dan groeit je haar sneller. schijnt

Jiewel hoor.
Mijn haar groeit zichtbaar heel veel als ik het heb geknipt.

Mijn haar groeit dan wel weer sneller hoor.

ja klopt want dan word het meer blootgesteld aan de zon.

Kan je niks aan doen

• aan je haren trekken? Lijkt me meer dat je je haren er uit trekt. Maar dan rekken ze. gaan ze niet sneller groeien
  • afknippen helpt niet. Het gaat er alleen gezonder uit zien maar het groeit niet sneller.

je haar groeit er echt niet sneller van als je t afknipt of eraan trekt.
wat wel goed blijkt te helpen is af en toe een ei in je haar? dat maakt je haar sterk en voedt proteinen ofzo? en daardoor heeft je haar de kans sneller te herstellen en dus sneller te groeien.

Ik heb ook een keer iets gehoord over honing ik je haar.
Kan dat? Helpt een ei echt?
x

Je kunt niks doen om je haar sneller te laten groeien.
In de zomer groeit het sneller.
Voor de rest word het grotendeels door je genen bepaald.
Je kunt gezond eten etc.

Maar producten die je in je haar smeert is goed voor je haar, maar niet om je haar sneller te laten groeien :slightly_smiling_face:.

Veel fruit eten zou volgens sommige helpen.
Er zit volgens mij wel wat in, als ik een periode heel gezond eet zie ik dat in mijn nagels, die zijn op sommige plaatsen “dikker” ofzo. Maar aan mijn haar heb ik eigenlijk nog nooit verschil gemerkt.

Verder denk ik dat je je haar een beetje met rust moet laten (Je hoofdhuid) Dus met stijltangen enzo niet te dicht op je huid.

En zijn extensions niet iets?

:’) Haar groeit niet sneller als het net geknipt is. Of groeit jullie haar soms vanaf de punten?

Dacht ik ook al ;p

je haar groeit niet aan de onderkant, maar uit je hoofd. grote onzin dus dat je haar dan sneller gaat groeien.

Maar alsnog regelmatig naar de kapper gaan helpt wel om je haar sneller lang te krijgen, want dan knip je de dode puntjes weg. Als je dit niet zou doen, gaan deze zeg maar verder scheuren & kan er een groot stuk vanaf wanneer je weer naar de kapeer gaat.