tips om een kut dag te overleven

Hoi iedereen,

Vandaag heb ik echt zon kut dag, ruzie met iedereen. Ook voel ik me huilerig en moe enzo.
Wat doen jullie als je zon kut dag hebt om jezelf op te vrolijken?

xxx E

Slapen?

Kopje thee maken, maskertje opdoen, film kijken, zak chips eten, bak ijs eten, en een reep chocolade eten =)

lekker in bad/douchen, gezichtsmaskertje, verzachtend voetenbadje, nagels doen, haren krullen/stijlen, lekker jezelf optutten.

kijk mastermovies en pokemon of luister de hele dag latin/brazilian house

knuffelen met mijn huisdier, met mijn vriend bellen, lezen (een boek, blogs, op girlscene) en vroeg gaan slapen.

Dat heb ik te vaak. Ik ga dan altijd zeuren tegen mijn vriendinnen in de hoop dat ze me begrijpen

In m’n bed liggen, onder de dekens met een bak ijs en m’n laptop en dan met mensen praten en films kijken. En anders een boek lezen in m’n bed.

Relativeren.

In WWJNEEK alles eruit gooien :’)

Me ziekmelden waar dan ook. School, stage, werk. En in bed kruipen met een muziekje in.
Of mezelf een huge schop onder de ass geven, dat wil ook wel werken.

Jezelf even lekker verwennen, zoals boven hier al word gezegd. En bedenken dat dit maar tijdelijk is:)

Dit doe ik meestal ook, ik ga film kijken zodat ik dan niet weer tegen iemand chagerijnig ben

Eten.

In bad met een leuk boek, een schaaltje fruit en een heerlijke bruisbal en/of lekker veel schuim. :grinning: En je daarna heerlijk insmeren met een fijne bodybutter of iets dergelijks!

Oh, en vroeg slapen maar eerst daarvoor in bad gaan enzo!

Denk hieraan:
De ergste dag in je leven duurt niet langer dan 24 uur. Ga lekker slapen of lezen :slightly_smiling_face:!

Oh en hier moet je vast om lachen:
(Christelijk liedje, maar hij blijft grappig, hoef je geen christen voor te zijn :wink::
http://www.youtube.com/watch?v=o2kPsyCiK80&feature=related

Join the club. Gewoon proberen sterk te blijven, ookal is het moeilijk/onmogelijk.

Koptelefoon op en muziek luisteren, alles eruit gooien