Tips om een gesprek te beginnen

Hey meiden,

Heeft er iemand van jullie tips hoe je een gesprek online met een leuke jongen moet beginnen?

Vragen als

• hoe was je dag
  • hoe is het
    -hoe gaan je toetsen
    -wat ben je aan het doen

Vind ik zo standaard. Ga best lang en elke dag nu met hem om maar gaat heel moeizaam.

Hoe begin je makkelijk een gesprek online? Want bellen vind ik gewoon eng , al moet ik dat misschien wel doen.
Iemand andere tips om een gesprek te beginnen of lopende te houden ?

Caro

“Ik kwam vandaag dit GIFje tegen en dat deed me aan jou denken :stuck_out_tongue_winking_eye:

(en dan uiteraard een GIFje of meme of whatever erbij sturen dat refereert naar een inside joke die jullie samen hebben, of gewoon iets randoms).

Werkt speels, flirty, en een goede gespreksopener.

1 like

Zou ik hem ook kunnen bellen na de toetsweek? Is dat raar? En waarover moet je dan beginnen? Waarschijnlijk komt dat dan wel vanzelf.
Maar kan dat of is dat raar?

bellen kan super gezellig zijn maar ik belde een keer met een jongen en dit was zoooo genant echt waar hij was iets aan het doen op zijn pc en ik zat daar gewoon het viel super hard tegen maar dan weet je wel in 1 keer of jullie echt goed kunnen praten of niet!
als je denkt dat jullie goed overeen gaan komen moet je zeker een keertje bellen vind ik!

super veel succes meid <3

1 like

Ja, vind het wel heel eng. We kwamen heel goed overeen toen we elkaar spraken face to face. Maar aan de andere kant. Dit appen/ snappen werkt voor geen meter. Weet alleen niet wanneer ik het beste kan doen omdat hij enorm veel werkt, en veel school heeft.
Hoe begon jij het gesprek?

Ik heb hem dus gebeld stond ie met vrienden in de Mac hahah en net belde hij per ongeluk maar goed hahha. Vind het moeilijk om te bedenken om wat te zeggen waar is wel gezellig hahah