Tips om een boy zo geil te maken

Heeej.
k vroeg me af waardoor word jou vriend echt zo opgewonden?
& nog whut heeft iemand nog paar tips bij het aftrekken…
sorry klinkt beetje raar maar ben beetje onzeker.
x

die titel

Doe een lapdance :relieved:

dirty talk

strippen

Haha xD

FRANCEKISS! natuurlijk jezelf want dat merkt de boy echt wel hoor als je onzeker bent en je moet er natuurlijk achter staan of je er echt wel klaar voor bent;) ik zou stapje voor stapje doen maybe BLINDDOEKEN of SLAGROOM van zijn body aflikken. anders gewoon even googlee haha. x

Hier is een algemeen sex topic voor he-__-

over zijn bovenbeen strelen.
doe ik wel eens onopvallend in het openbaar, dan wil die altijd zo snel mogelijk naar huis

Haha ja! Dat is zo mooi om te zien, die blik in zijn ogen als je dat doet.

Zelf kan ik er ook niet tegen.

< Ik word moe van dit soort topics.

hihi, same here

tsjone jonge, waaom lees je t dan -__-’

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=Anonymous link=topic=103417.msg3033426#msg3033426 date=1221139279]
[…]

tsjone jonge, waaom lees je t dan -__-’

en ik word moe van de mensen die hier zo over zitten te zeiken, je ziet de titel toch? en als je het niet wilt lezen dan doe je dat lekker niet.

als je alleen de titel ziet weet je nog niet precies waar het topic over gaat, het had ook zo kunnen zijn dat hier absurde-lachwekkende-antiverveling-tips stonden. Maargoed, blijkbaar mag je dat niet irritant vinden…

Eehm… tsja, ff denken hoor.
Inderdaad bovenbeen strelen, en heel licht met je vingers over z’n buik heen gaan, rond z’n navel & eronder enzeuh ^^
Eehm… wat verder wel bij mijn vorige vriendje werkte, was met je benen langs de buitenkant van de zijne gaan zitten, met je gezicht naar hem toe, en dan zoenen. misschien z’n polsen vastpakken zodat jij alle macht hebt…
Veel succes!

mensen die zeiken dat ze hier een hekel aan hebben moeten niet zeiken. Lees het dan niet.

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/hoe-maak-je-hem-gek-rare-vraag-voor-gevorderdenp-74687.0.html

7 paginaas dus wss wel genoeg tips :wink:

• fluister 'm zachtjes in z’n oor, geef 'm kusjes op zn oor(lel) of bijt erin.
  • kusjes in z’n nek.
  • zachtjes in z’n lip bijten en 'm dan zo stout (god wat klinkt dat fout) mogelijk aankijken.

laat 'm ook eens een verhaal bedenken (en dan niet a la hans en grietje, nee) en doe dan wat hij zegt.

De zoekmachine bestaat niet voor niks mensen. Hier heb je het algemene sekstopic voor, en die link die ayaa stuurde gaat over precies hetzelfde.

Wat ze al zeiden …Over ze buikje strelen enz, en wat mijn vriendje echt geil kan maken; .Ik pak dan ze haren aan de achterkant van ze hoofd en trek er aan…NIET TE HARD maar gwn net op de manier die jij dan ook lkkr zou kunnen vinden,
En ja ze polsen vasthouden zodat jij the controle heb…Dat kan hem ook ophitse:)

xx