Tips om aan te komen

Hai!

Weer eens wat anders, heeft iemand tips om aan te komen? Ik ben namelijk aardig dun, word af en toe op anorexia geschat maar dat heb ik niet, eet echt goed maar ik kom niet snel aan, langzaam gewoon.

Dus iemand misschien wat tips waardoor ik misschien wat aan kan komen?

Mijn lichaam overnemen? :smirk:

Whahaha xD

Hier zijn al heel veel topics over.

ZOEKFUNCTIEEEHHH 8D

Misschien word je wel dikker van met een grote reep chocola in je mond klikken op de zoekfunctie op dit forum?
Volgens mij zijn hier al topics over.

Maar goed, dan nog kun je er niets aan doen en als je écht ongezond mager bent moet je naar de diëtiste ofzo…

Haha dan zit jij met dat probleem. :grinning: & dun zijn is niet veel leuker dan mollig/dik zijn hoor, brengt evenveel problemen met zich mee.

Maargoed, als er geen enkele andere oplossing is, dan moeten wij maar eens wat gaan ondernemen he? xD

heb ik ook. =)
maar ik maak er geen probleem van.
Beter dat ik nu alles kan eten, dat veranderd nog wel.
Later word je dik :stuck_out_tongue: als je zoveel eet als mij tenminste.

Kan aan mij liggen hoor, maar ik heb gezocht en niks gevonden, wel topics over ‘wat zijn de grootste dikmakers’, maar dat is niet mijn vraag.

& ik ben niet ongezond mager, ik val alleen heel snel af en kom langzaam aan, maar er is geen medische oorzaak voor, het ligt gewoon in mijn genen, maar ik kan natuurlijk met de juiste voeding wel aankomen, heb ik niet meteen een diëtiste voor nodig.

nah, niet helemaal mee eens, ik irriteer me aan mijn dunzijnheid (whaha) en mensen denken dat ik anorexia heb. Op de lagere school gaf mijn juffrouw mij op een papiertje wat sites waar je hulp kan krijgen als je anorexia hebt. Ik dacht echt wtf!

Ik snap wel dat je aan wilt komen maar ik denk niet dat het veel zal helpen…
Een lijf waaraan alweer een paar kilo zit na 1x patat is ook niet leuk.
Het leven is niet eerlijk. Maar je kunt er nog het beste van maken door niet aan je eigen gemakken te denken ^^

ontbijt, luch en dineer bij de mac.
of voor de variatie bij de burgerking.

:metal:

Er zijn van die drankjes die je moet drinken om aan te komen, van nutrivia.
Mijn oma heeft ook ondergewicht en slikt die ook.

Miiamore bedoelt nutricia.
Nutrivoeding is via sorgente.nl te verkrijgen, en is meestal via de zorgverzekering vergoedbaar. Alleen zou ik dan naar de huisarts gaan, want die dingen krijg je volgens mij alleen bij ondervoeding.

Verder zou ik gewoon in drinken vooral proberen te smokkelen. Bijvoorbeeld milkshakes.

Wat een tips allemaal hiero. :stuck_out_tongue:
Als je geen bezwaar hebt tegen diëtistes?
Die kunnen een heel goed eetpatroon voor jou maken!
suc6!

whahaha,
lekker,
maar ik denk dat je dat uhm na een tijdje echt niet lekker gaat vinden.
ik heb ook het zelfde probleem als jij. Ik kom echt neit aan, en ik eet juist super veel! ik kan je eigenlijk ook niet echt helpen:$ Maar aangezien we toch nog in de groei zijn, zal er vast later wel veranderingen in komen :wink:
maar uhm, succes!