Tips nodig1

Ik heb op vakantie een hele leuke jongen ontmoet. We stoeide en ik zat bij hem op schoot bij het kampvuur. Ik ben nu al 3 maanden verliefd op hem. Maar mijn ouders vinden hem niet goed omdat ik bij hem op schoot zat en we stoeide terwijl hij een vriendin had en hij flirte eerst met een ander meisje op de camping. Toen zei weg ging deed hij super lief enzo en flirte met mij.

We hebben contact via msn en ik heb zijn 06 nummer. Ik sprak hem eerst echt elke dag maar nu bijna nooit meer. Hij studeert ook en is vaak laat thuis. Ik sms hem bijna niet want dat kost mij veel geld. Ik baal daar zo van dat ik hem bijna niet meer spreek en als ik hem spreek gaan de gesprekken echt nergens over. En soms valt het gesprek stil.

Ik ga hem binnen kort weer zien want ik heb een vakantie vrienden reünie georiginaseerd en daar komen ook 2 andere jongens van de camping en dat meisje waar hij eerst mee flirte ( zij had trouwens ook al een vriend) Ik ben echt bang dat hij of zij gaat flirten met hem of haar.

Heeft iemand tips voor mij wat ik moet doen?
En wat ik moet doen met mijn ouders?

Binnen kor

weetje, je ouders hebben best wel gelijk.
het lijkt mij geen betrouwbare jongen.

Haha staat er bij die advertentie onder je post

*
  Wil Jij Je Ex Terug? Leer 7 psychologische trucjes die niemand weet! (Nieuw)  
  www.TerugBijMijnEx.nl/Ex+Terug
*
  Vrouw veroveren Van het aanspreken tot de 1e kus Succes-handleiding voor mannen  
  www.haar-met-succes-versieren.ir

inderdaad.

Je ouders hebben gelijk.

Dit heeft geen kans. Het is een jongen die met andere meisje flirt als zijn vriendin niet in de buurt is, je spreekt hem amper, en áls je hem spreekt gaat het nergens over.
Wordt alsjeblieft niet verliefd op zo’n jongen, dat gaat je alleen maar pijn doen.
Luister naar je ouders, ze hebben gelijk.

Na de vakantie was het uit met zijn vriendin!

Repeat: ‘Je ouders hebben gelijk.’

Maar waarschijnlijk moet je daar zelf achterkomen.
Dus: ga er maar voor.

Balen want hij is echt heel erg leuk! Maarja ik vind vast wel een andere jongen.