Haai,
nou ik wist niet goed waar ik dit moest plaatsen dus vandaar.
Er is dus een jongen die ik leuk vind en mijn vriendin vroeg eerst al via msn aan hem of hij met mij wou(ze dacht dat ze grappig was nou niet dus) en toen zei hij nee. Ze vroeg ook een keer wat hij van mij vond en zei als reden dat ze ons leuk bij elkaar vond passen. En vandaag zei ze dus tegen hem dat ze uit moest vogelen op wie hij was en dat ze dat niet vrijwillig deed maar dat ik dat blijkbaar tegen haar had gezegt maar dat is helemaal niet waar. En toen zei hij zelf dat hij dacht dat het over mij ging en toen zei mijn vriendin dat dat niet zo was en toen zei hij van dan niet. En verder weet ik het gesprek niet want toen ging ze offline ofzo.
Maar mijn vraag is nu: Ik weet niet of hij mij ook leuk vindt, hij doet wel heel aardig enzo maar niet meer. Maar hij vermoed nu waarschijnlijk wel dat ik hem leuk vind dus wat moet ik nu doen?
Ik heb nu namelijk het idee dat ik niet eens meer ‘hoi’ kan zeggen zonder dat dat opvalt ofzo.
Oke beetje vaag topic en waarschijnlijk snappen jullie er niks van xD maar ik weet nu dus niet hoe ik hiermee om moet gaan en vooral hoe ik nu met hem om moet gaan.
Xx