Tips nodig

Hallo allemaal,

Ik heb erg mijn best gedaan om een jongen te vergeten die ik beschreef in mijn vorige verhaal.
Maar nu heb ik nu eindelijk een nieuw persoon ontmoet en ik heb eigenlijk nog niet met hem gesproken maar ik weet wel al dat we echt veel gemeen hebben van bijv social media. Ik heb hem ontmoet op het boekenfonds bij ons op school hij ziet er echt fantastisch uit. Maar nu wil ik hem graag leren kennen maar weet niet hoe ik word over 4 maanden 15 en hij is pas 17 geworden. Hij zit in de vijfde ik in de derde, weet iemand hoe ik dit moet aanpakken. Onze aula’s zijn gescheiden maar als ik wil kan ik ook naar de andere aula gaan :slight_smile:

Alvast bedankt voor het lezen

Ik zou gewoon een keer met hem gaan praten…

Voor de rest weet ik niet echt iets… sorry

Succes

Dankje voor je reactie

je kan via face book of instagram of wat dan ook gewoon een keer een prive berichtje sturen, bv ‘‘heey was jij niet die ene jongen van het boekenfons??’’. miss een beetje slecht maar hij zal op zn berichtje echt niet afknappen en zal het misschien zelfs wel heel leuk vinden dat je zelf er ook gewoon voor open staat om nieuwe mensen te ontmoeten en dat je er gewoon op af stapt :slightly_smiling_face:) naja iniedergeval veel succes! xoxo