Tips nodig!

Hey girlsceners!
Ik heb een heleboel leuke jurken, maar ik laat ze voor het merendeel gewoon in de kast hangen sinds ik niet echt een gelegenheid heb om het te dragen. De wat casual jurken zou ik gewoon met een paar dikke panty’s kunnen dragen in de herfst en winter, maar met de formele en feestelijke jurken gaat dat wat moeilijker. Ik vind het zo zonde dat ik ze gekocht heb en nog niet of een enkele keer heb gedragen, hebben jullie miss enige tips? Dit heb ik ook een beetje met mijn andere kleding, als ik 's morgens wakker wordt pak ik gewoon wat comfortabels uit en laat ik de leuke ‘nieuwe’ kleding zitten. Het maakt mij niet zoveel uit als ik er niet leuk uit zie, áls ik er leuk uit wil zien dan wil ik het meer voor mijzelf doen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Alvast bedankt,
Michi

Up!

Up.

Deze heb je al een keer geplaatst? 2 x is niet nodig

Bedoel je de topic of de up?
Ik herinner me niet dat ik dit ooit al heb geplaatst, moest iemand anders geweest zijn. De ups waren niet achter elkaar, ook niet om de minuut.

Uuuuppp.

Up

Misschien savonds klaar leggen met de accesoires bij en dan alles neerleggen zodat je het sochtends eigenlijk meteen kan aantrekken! Ik heb laatste tijd ook dat ik veel te makkelijk denk van lekker die trui aan maar als je alvast van tevoren denkt van nou dit wil ik graag aan met die schoenen en alles erop en eraan en dan klaarleggen en dan kan je er eigenlijk niet omheen! En dan zal je uiteindelijk er zelf aan wennen en ga je dit automatisch doen.

Dankje! Ik heb daar ook aan gedacht, maar ik wissel nogal van gedachtes.
Dat zou ik niet moeten doen.

UP als iemand enige tips heeft voor mijn jurken probleem.

dat met comfortabele kleding in de ochtend heb ik ook :stuck_out_tongue: echt irritant, haha
die tip van de avond van te voren klaarleggen vind ik wel een goede :grinning: ga ik eens proberen

Dat is 'm nou juist, ik ga nooit uit.
Ben nog geen 18, en als ik 18 ben gaat dat waarschijnlijk ook niet veranderen.
De feestjurken zijn waarschijnlijk ook wat te lang om daarmee naar clubs te gaan.

Misschien even een foto? Dan komen er wss betere tips!
Maar bijna alle jurkjes staan leuk op een panty en met een bolero (of een cardigan?)