tips nodig:O

Ik zal bij het begin beginnen ik zit samen met een van mijn beste vriedinnen bij een sportclub een groep na ons traint een super leuk jongen. Heb het wel eens met mijn vriendin over hem gehad maar dan kwamen we niet veel verder dan kijken want we dachten dat hij te leuk was voor ons dus lieten we hem met rust. Zaterdag na de training zag ik ineens dat hij me op hyves had toegevoed dus is natuurlijk snel accepteren en een krabbel sturen net gedaan of ik zijn naam niet wist en om zijn msn gevraagd. 3 minuten later voegde hij me toe en het klikte eigenlijk vrijwel gelijk tussen ons. De afgelopen week heb ik bijna alleen maar met hem op msn gezeten en lopen te smsen. We hebben vrijdag ook afgesproken om samen saw 5 te gaan kijken maar nu het probleem. Mijn beste vriendin is daar dus achter gekomen nu is ze al vanaf dinsdag aan het steuken tussen ons ze heeft me ook gezegd dat ik moet kiezen haar of hem. Ik ken haar al sinds mijn 3de en wil haar niet kwijt maar tussen ons gaat het super hij is zo lief voor me en geeft me steeds complimentjes kan nergens anders meer aan denken. dan aan hem en ook toen mijn vriendin hem vertelde wat er tussen mij en mijn ex gebeurd is. Vatten hij het nog goed op in plaats van mij een slet te noemen ging ie voorzichtig vragen wat waar was en steunde mij super goed. Ik weet niet meer wat te doen:O

Ik zou mijn vriendin echt niet serieus nemen als ze dat tegen me zou zeggen.
Ik zou echt zeggen; doe even normaal man. Ik vind haar gedrag niet echt redelijk…

Voortaan met leestekens typen, aub. Dit leest best verrot.

Ik vind het egt een naaier streek van je vriendin :S

Jouw vriendin is gewoon jaloers en dit is niet eerlijk van haar. Je hoeft niet te kiezen, want het was niet echt haar crush ofzo en jullie vonden hem alleen een lekker ding! Als het nou haar geheime liefde of vriendje was was het wat anders… maar als ze jouw vriedin is moet ze dit jou gunnen vind ik.

Jeetje wat een leuke vriendin zeg =S
Het feit dat zij jou al voor die keuze stelt zegt al genoeg over wat je moet doen? Zij moet het accepteren anders is het haar probleem. Sorry als dit lullig overkomt maar dit kan je geen echte vriendin noemen.

Als jouw vriendin het je niet gunt, is het geen echte vriendin. Laat haar maar, ze probeert je geluk weg te nemen en dat is een totale rotstreek.

zelfde situatie bij mij -.- je moet haar zeggen dat je niet gaat kiezen en als ze echt je vriendin is da ze niet zo jaloers mag zijn… O.0 ze zou blij voor je moeten zijn… succes

Jaloersssssssss.

als ze een echte vriendin is laat ze je echt niet kiezen tussen hem of haar hoor, das echt een flikkerstreek, als ze je dan laat vallen is ze geen echte vriendin.

Ik heb ook last van een jaloerse vriendin. Ook ruzie mee nu.

Liefdes duren meestal korter dan vriendschappen dus ik zou even met haar
gaan praten en zeggen dat je hem echt niet ineens boven haar gaat verkiezen.

Ik weet het ook niet zo goed; zei 't al; zit in dezelfde situatie.

Dat ze zegt; je kiest tussen mij of hem vind ik n beetje vaag…
Heb zelf ook jaloerse vriendinnen, omdat een hele leuke jongen ook op mij is, ik negeer ze gewoon tot dat ze weer wat normaals kunnen zeggen, en niet zo dom gaan zitten doen…

misschien een tip?

sorry maar kiezen? ik zou echt tegen mn vriendin zeggen dat ze moet ophouden met dit belachelijke gedoe van haar. waarschijnlijk is ze jaloers.
zeg tegen haar dat ze je niet verliest als je met die jongen krijgt

je kan et beste, met allebei proberen goed te maken, en aan je vriendin vragen hoe het opgelost moet worden ipv zo’n rotte manier. want kheb dit ook wel is gehad, en die vriendin is toch et belangrijkste weetje, alleen bij mij was et mijn vriend die dat tegen mij zei. maar je vriendin is je alles. maar als zij zegt dat je moet kiezen zou je beter met hun allebei tegelijk moeten praten. maar de fout licht heeeeeel klein beetje ook wel bij jou… jij had vanaf het begin af aan dit aan je vriendin moeten vertellen. want je wist ook dat zij wel een soort van een oogje op hem had, of naja iig ook wel een leuke jongen vond. maargoed dat maakt voor de rest ook niet meer uit. hoop dat je er wat aan hebt.:wink:

Ze moet zich niet zo aanstellen en ze zou blij voor je moeten zijn. Ik zou gewoon zeggen: “ik kies niet voor mensen die me dwingen te kiezen.” Dat doe ik altijd.

Lekker dom van haar, je bent toch geen eigendom van haar ofzo! Ik zou tegen haar zeggen iets van : Kijk ik snap dat je mij niet kwijt wil, en ik jou ook niet. Ik zal ook nooit een jongen tussen ons laten komen. Maar ik kan toch wel een vriendje hebben?
Kijken hoe ze daar op reageert
als ze boos wordt is ze gewoon jaloers <_<

Ik zou naar haar toegaan met een bak ijs en zeggen
ik kies hem :grinning:
go cry over icecream bitch.
en dan weer weg gaan :slightly_smiling_face:

haha die hierboven is wel goed maar jaa wat een kut streek inderdaad
jaloers ofzo…
ik zou zeggen ik kies voor neimand doe normaal zeg
wat is haar reden eiegenlijk? ze heeft toch niks met hem of jullie hebben toch niet afgesproken niks met hem hte beginnen :S?

Als ze jou niks gunt, is ze geen vriendin

Je vriendin doet net alsof hij van haar is en wil je manipuleren door te zeggen dat je moet kiezen…
Je verdeeld de aandacht toch gewoon?

Praat erover met je vriendin en zeg wat je ervan vind dat ze zo doet, en dat je het erg zou vinden als het minder goed ging met jullie vriendschap.
Maar je moet iig gewoon voor die jongen gaan, succes! ;]