Hee ik zit op dit moment ook met een enorme zee van liefdesverdriet. Ik kan echt uren huilen, maar voor mijn gevoel wil ik dit:
praat zoveel mogelijk tegen haar, op msn, sms haar regelmatig. En ook al weet je niet goed wat je moet zeggen, vraag haar gewoon hoe het gaat en laat haar over onzin of juist over problemen praten en praat mee.
Bezoek haar zo vaak mogelijk, plan een vriendinnenavond in met allemaal lekkere maskertjes, enge films/stomme, niet liefdesfilms
Ik zit nu op dag 4 maar ik wil nog steeds niet horen van: Nu hoef je ten minste niet meer te wachten op zijn smsjes/onder zijn te hete douche/ er zijn meer vissen in de zee. Doe eerder een lange knuffelsessie en kam haar haren zacht en vraag haar wat ze het meeste mist, of ze hem terugwilt en of dat goed voor haar is (in het geval van… eigenlijk is het beter zo, als het volledig onterecht is doe het dan maar niet )
Koop een leuk cadeautje zoals een poster of weetikveel, een boek…
Je kan zeker de pijn niet wegnemen en ook al weet je misschien niet wat je tegen haar moet zeggen, probeer niet bang te zijn voor haar grote verdriet.
Probeer haar zoveel mogelijk te bezoeken en dingetjes met haar te doen, maar als ze écht iets niet wilt, doe het dan niet en ga rustig met haar zitten.
succes allemaal…