tips joggen/chille jogmanieren//chill jogprogramma?

heeeeee
ik heb binnekort coopertest, zo veel mogelijk rondjes in een bepaalde tijd.
ik wil trainen daarvoor,
weten jullie misschien iets chills? wanneer chiller is , 'sochetnds voor ik naar school ga of een uurtje naa het eten 's avonds ofzo?
&hebben jullie nog tips om het lang vol te houden?

alvast thnx!
kusje,

ik denk altijd minder aan het joggen als ik muziek luister dus misschien helpt jou dat ook? Wij mochten namelijk ook altijd muziek luisteren onder de coopertest :slightly_smiling_face:

Als je voor de ochtend kiest ga je je daar echt niet aan houden denk ik. Ik zou liever eerst een half uurtje joggen na het eten, daarna 45 minuten, daarna een uur. Gewoon langzaam opbouwen dus.

thnx! Maar bij mij heb je niet echt een chille omgeving om chill te joggen, en in je eentje is zo saai! en ik voel me altijd zo voor lul staan:$

x

met een half uur beginnen is niet langzaam opbouwen, dan loop je al bijna 5km.
het is trouwens makkelijk om rennen met wandelen af tewisselen. Begin met een korte tijd. En niet meteen iedere dag doen, je benen hebben rust nodig en anders zou het te vermoeiend worden en kun je blessures krijgen.
Verder kun je idd muziek luisteren of met een vriendin gaan rennen.

op de site van de hartstichting staan schema’s die opbouwen

http://www.hartstichting.nl/go/default.asp?mID=5572&rID=701

vlaanderen sportland start to run
Nu moet je niet denken dat ik een Belg ben. Maar dit is gewoon zo chill om mee te joggen, iemand die een beetje zit te praten dan ga je rennen, komt muziekje, dan zeggen ze van ja nu mag je stoppen met rennen en dan moet je lopen en dan weer rennen met muziek, echt heel fijn om mee te werken! En als je het elke dag doet of om de dag is je conditie zo super! Succes ermee!

maar waar vind je dat vlaanderen sportland start to run?

shiiiit!
die start to run dinges van vlaanderen kan je niet meer downloaden!
ik had het laatst nog gezien en ik wilde het downloaden, maar het lukte
niet. Nu zoek ik het weer en het is weg! :astonished:
Iemand nog ergens anders een link… of andere start-to-run of iets?

Hoi! Ik ren 2x in de week, ongeveer een half uurtje.
Gewoon muziek op, flesje water mee, en gaan! Meestal doe ik het rond half 5, zodat ik voor het eten nog kan douchen; wel zo fris.
Ik zou niet ná het eten gaan, dan krijg je gauw last van je maag.

Succes! :grinning: xx

GEVONDEN :]
iemand heeft het op internet gezet:
http://files.cloink.com/starttorun/

het is malkkelijk om het op te bouwen…
met eerst 1 min rennen 2 min lopen
dat 4 keer… en dan 2 min rennen… 2min lopen…
en uit eidelijk zelf ff door zetten dat je achter elkaar kan lopen

http://www.myasics.nl/index_as_nl.html

Gebruik ik als ik moet opbouwen voor competitie :slightly_smiling_face:
Is handig duidelijk … en gratis …
En staan nog buikspier oefeningen enzo op !

hoe moet je die start to run dinges downloaden? want als ik naar die site ga en dan klik op les 01 dan staat er : Eindelijk! Je hebt het gevonden!!

Heerlijk hardlopen met je mp3 speler met de cursus start to run. Download de mp3 start to run lessen met Evy!
Alle lessen van 0 to 5 km hardlopen start to run en de 5 tot 10 km cursus.
Veel plezier met je hardlooptrainingen!

yeahhh…
en nergens staat een downloadlink.