Tips: hoe vraag je een jongen verkering?

Hier graag tips over hoe je een jongen verkering vraagt,
X

Hier reageren please

weer lekker dubbelop :pensive:

Ja ik weet het, sorry ik heb een hele slome pc.

Haha, dat kan ja. Maar wanneer? Hoe? Waar?

Ga naar een rustige plek, waar jullie alleen zijn. Pak zijn handen vast en vertel hem dat je hem leuk vind en vraag hem dan verkering.

Ik ben zelf tot over mijn oren verliefd op een jongen, maar we hebben alleen op school met elkaar gekletst, om hem dan opeens mee naar bijv. het park te vragen…

Misschien is het dan slim om eerst eens vaker met hem te gaan praten en met hem af te spreken, voordat je hem verkering gaat vragen…

Ik praat veel met hem, maar nog nooit afgesproken, alleen met wat meer mensen erbij…

vraag zn nummer/msn en zorg ervoor datje hem ook eens spreekt zonder dat er allemaal andere mensen bij zijn. zo kun je er ook achter komen wat hij leuk vind en kanje bedenken wat jullie samen kunnen doen. ga eerst eens een (paar) keer wat leuks doen samen, als je hem uit het niks verkering gaat vragen is het ook een beetje schrikken voor hem, no offence. bouw het iig langzaam op

je kan het onderwerp introduceren met de tekst: ‘‘ooit nagedacht over het feit dat we misschien meer zijn dan alleen vrienden?’’ werkte bij mijn vriendje hihi

en ja het is om z’n nummer enzo te hebben :p. het contact tussen jullie moet ook heel goed zijn/ voelen

en ja het is om z’n nummer enzo te hebben :p. het contact tussen jullie moet ook heel goed zijn/ voelen

inderdaad eerst een paar keer met hem afspreken om hem echt te leren kennen, dan komt het vanzelf wel miss vraagt hij jou zelfs wel:)