tips gevraagd!

Hoi! ik had mijn vraag al in een ander topic gesteld, maar omdat er geen antwoord komt, stel ik ze hier nog eens. Sorry als er al veel gelijkaardigde topics bestaan!
Soms moet ik met mijn ouders ergens gaan eten en dan is daar zo’n super knappe jongen die voor ober moet spelen. Ik zou graag met hem in contact komen maar heb absoluut geen idee hoe, want mijn ouders zitten erbij als hij aan onze tafel komt. Ik heb hem gezocht op facebook en hij is vrijgezel, maar ik durf hem niet op facebook toe te voegen. Dat zou toch echt superraar overkomen want ik heb nog nooit wat tegen hem gezegd? waarschijnlijk herkent hij me niet eens. Heeft er iemand ideetjes voor wat ik zou kunnen doen, zonder als freak over te komen? Groetjes

[i]die voor ober moet spelen, haha XD dat klinkt grappig.

Boeie, voeg hem gewoon toe. Nee heb je, ja kun je krijgen. Zeg dat je hem wel eens hebt gezien in dat restaurant en dat je met hem in contact wil komen. Geef hem complimentjes over hoe hij zijn werk doet ofzo[/i]

Geef hem complimentjes over hoe hij zijn werk doet ofzo:

“Goh, wat kun jij die glazen mooi neerzetten!”

xD haha grapje

Haha, ik zeg er misschien best bij dat het niet in een restaurant was, maar op een restaurantavond van de voetbalclub waar mijn broer lang geleden nog bij was. En hij speelt daar nu dus voetbal, vandaar dat hij voor ober moest spelen. Misschien moet ik eens naar een wedstrijd gaan, maar dat gaat mijn moeder ook zo raar vinden, want ik heb een hekel aan voetbal. En al mijn vriendinnen haten ook voetbal, ik kan toch niet alleen gaan? Mijn broer woont niet meer thuis dus die kan ook niet mee.
Maar stel dat ik toch eens naar een wedstrijd zou gaan, hoe kan ik hem dan aanspreken als hij achteraf met zijn vrienden in de voetbalkantine zit?

verstand op nul en dan aan hem vrgen of hij mee naar buiten wil komen en dan even babbelen…

Ik zou toch proberen om hem nog een keer te zien. (Ga gewoon naar die voetbal wedstrijd, je moeder zal je wel begrijpen eens ze het eenmaal snapt dat het om een jongen gaat)
Als je hem dan ziet, moet je oogcontact proberen maken, een paar keer. Nadien kan je hem wel op facebook toevoegen, en misschien op zijn foto’s reageren