Hallo, ik heb zo’n 2 maanden geleden op een feestje een jongen ontmoet. Hij is 20 ik Ben 23.
We hebben samen gedanst veel geflirt, ik zat op zijn schoot en eind van de avond gezoend. Week daarna met vrienden erbij in het park geweest hij keek me heel verliefd aan wat iedereen opviel, maar door zijn starende vrienden was er niets gebeurd.
2 weken geleden was er een feest waar hij ook was, hij kwam meteen naar me toe en zei heel vrolijk ‘. Bent gekomen!!!’ Later raakte we elkaar kwijt in de drukte en toen ik hem weer gevonden had zei hij dat hij me gezocht had maar niet kon vinden. Omdat wederom zijn vrienden bleven staren is er toen weer niets gebeurd.
Vanavond is er weer een feest waar hij ook weer zal zijn, maar zijn vrienden waarschijnlijk ook. Hoe hij naar me kijkt, tegen me praat enz is hij overduidelijk gek op me. Als ik hem app of hij wat wil doen heeft hij alleen nooit tijd, 3x per week band repetitie en werkt fulltime. Nu weet ik dat je niks kan forceren enzo en hij vindt me dan al wel leuk maar toch zou ik graag wat tips krijgen over hoe ik hem vanavond misschien toch iets meer voor me kan winnen… ik ben echt helemaal weg van hem dus elke tip is welkom! gewoon flirt tips mogen uiteraard ook