Tips gevraagd om het minder warm te krijgen.

Morgen ga ik met de trein naar een andere stad en daar veel lopen, de zon zal alleen erg gaan schijnen. Door redenen draag ik vrij veel makeup en wil ik niet gaan zweten in mijn gezicht. Hoe kun je het door kleding, etc, minder warm krijgen?

Morgen draag ik een staart, bril, jeans, hemd met een losse blouse erover.

Iemand tips? Maakt het echt iets uit of je helemaal in het zwart gekleed bent?

Geen blouse erover als het kan? En verder veel schaduw opzoeken, veel water drinken.

met zwart krijg je het wel het warmst, dus aan te raden is om juist lichte kleuren aan te doen

^
dat doen en zulke lichte mogelijke kleren proberen te dragen, want zwart absortbeert de warmte van de zon en laat het niet weer door en wit absortbeert dus meer de kou dus zul je het met lichtere kleuren minder warm krijgen uiteindelijk

Lichte kleuren dragen, petje dragen, veel drinken. Ook niet teveel druk maken over het feit dat je gaat zweten zal mss wel helpen.
Ik weet niet wat je allemaal draagt maar het zal niet zomaar van je gezicht afstromen :’) Gebruik je ook al primer ?

En miss voor als je toch gaat zweten van die olie pakkende doekjes deppen, geen idee hoe het heet :stuck_out_tongue:

Neem desnoods iets mee wat je als waaier kan gebruiken. Mocht het dan toch te warm worden kan je je gezicht verkoelen =]

Wat dacht je van geen make-up?

Edit: Misschien komt dit toch wat hard over aangezien er staat door redenen. Maar heel eerlijk denk ik dat je je niet onzeker hoeft te voelen.

ik denk dat ze dat niet doet aangezien de reden make up is…

Kleren die lekker luchtig zijn, een rokje is luchtiger dan jeans, en dan kan je ‘sparen’ voor bruine benen. :sunglasses:
En zwarte/donkere kleding is inderdaad warmer.

Dus rood/paars kan ik beter voor rood kiezen?

Heb je geen dunne broek ipv een jeans? Of een jurkje/rokje met een dunne panty? :slightly_smiling_face: Dan is het al veel minder warm!

Paars luchtige blouse of felrode maar niet zo luchtige blouse?

Zo luchtig mogelijke stoffen. Ontwijk donkere kleuren.

Ja, die paarse luchtige dus :’) Dat is al een paar keer gezegd; luchtige stoffen.

luchtige kleren en het beste is dan wit ipv zwart, zwart is veel warmer als de zon flink schijnt

Ja, ik vroeg het omdat die paarse dus wel weer donker was. Maar goed, bedankt voor jullie reacties! Heb uiteindelijk de paarse aangedaan en had het niet zo heel warm!