Tips dildo kopen

Hoi,

Ik wil een dildo kopen en die discreet laten bezorgen. Ik weet al welke enzo. Maar hoe kan ik er het beste voor zorgen dat m’n ouders niks doorhebben?

Ik wil hem laten bezorgen op het tijdstip dat m’n moeder boodschappen doen is (ze is verder altijd thuis), maar het kan dus zijn dat ze net te vroeg thuiskomt.

Eigenlijk is de vraag: wat zeg ik dat er in de doos zit als die arriveert wanneer m’n moeder thuis is?

De optie ophalen bij Postnl gaat niet echt, dat ding is vrij groot en weet niet of de doos in m’n tas past. En dan kom ik thuis met een doos wat natuurlijk ook opvalt.

Alvast bedankt voor tips en ideeën!

Volgens mij wordt zoiets altijd wel discreet bezorgd. Ik heb ook wel eens wat besteld en het zit gewoon in een bruine doos. Ik zou zeggen dat je een boek hebt besteld of kleding of iets van je hobby oid

Inderdaad, zoiets zou ik ook zeggen. Of je gaat na het ophalen bij het postkantoor een stukje wandelen en haalt de dildo alvast uit de doos en dan kun je de doos ergens weggooien in een prullenbak of container. Als je dan een handtas meeneemt kun je hem er zo in doen :slight_smile:

Groetjes Sofie.

Wat @Mirrorball zegt. Ik neem aan dat ze niet vragen om de doos open te maken? Ik nam vaak een doos mee naar mijn kamer en ga meteen weer naar beneden toe om een gesprek te beginnen over wat anders, school of zo. Dan vergeten ze het meestal wel. Anders inderdaad gewoon zeggen dat het een boek was of kleding.

Blijven ze doorvragen en ze vertrouwen het niet, dan zou ik gewoon zeggen dat je een seksspeeltje hebt besteld omdat je nieuwsgierig bent. Meestal vragen ze dan niks meer. Haha :wink: (en ja, ik heb ervaring daarmee).

Ik zou hem gewoon bij post.nl laten afleveren in een doos en op een rustig plekje uitpakken en dan in je tas stoppen. Doos zal inderdaad wel groot zijn maar die kan je dan gewoon weggooien.

Kan je hem niet bij een goede vriendin of vriend laten bezorgen?

1 like