Tips/benodigdheden voor het creëren van een witte achtergrond producten

Hi allemaal!

Wij hebben jullie hulp nodig!
Wij zijn druk bezig met het verder professionaliseren van een nieuw leuk concept.
In onze webshop staan onder andere armbandjes, maar we zoeken nog naar de beste manier waarop we deze armbandjes vrijstaand, of de achtergrond spierwit kunnen maken (zie foto voor voorbeeld)

Wie weet met welke benodigdheden je het beste zulke foto’s kunt maken? Iemand ervaringen met bijv. een fototent? En waar kunnen we deze benodigdheden het beste zo goedkoop mogelijk kopen (mag ook online)?
Of hebben jullie misschien andere tips, voor een bepaalde manier van fotograferen bijv. om dit makkelijker te maken?

Liefs!

Een goedkope manier is om van die grote witte vellen te gebruiken.
Dubbelvouwen en uitklappen tegen de muur.
Dan heb je een witte achtergrond + ondergrond.

Hoi! Kijk dit filmpje van DigitalRev TV, als je door de flauwe grapjes heen kijkt geven ze twee goede, goedkope manieren om producten te fotograferen!

Dus of een eigen lightbox bouwen, of inderdaad witte vellen papier gebruiken en tegen de muur zetten. Hoewel ik ze dan niet zou dubbelvouwen, dan zie je ook die lelijke vouw in je foto’s terug. Ik zou het dan op de manier doen zoals in het filmpje wordt uitgelegd! Hoop dat je er wat aan hebt, ik vond het in ieder geval wel heel interessant :slightly_smiling_face:!

Als je voor de manier met het papier tegen de muur gaat, zou ik wel in de schaduw fotograferen, dan heb je zachter licht en geen last van schaduwen tegen het papier.

Je kunt ook bij de Xenos een mini-fototent kopen! Precies een mooie grootte, met lichten, verschillende kleur vellen etc! €25!

Bedankt voor jullie reacties!
Met papier hebben we al geprobeerd.
We hebben het uiteindelijk zelfs met rolgordijnen geprobeerd.
Maar helaas gaf dit allemaal nog niet echt het resultaat wat we wilden.

Ik ga bij de Xenos kijken! En ondertussen hou ik me aanbevolen voor nog meer tips :slightly_smiling_face: