Tips 2de gaatje in mn oor

Hi
Ik krijg binnenkort een 2de gaatje in mn oor maar ik ben bang dat t heel erg pijn gaat doen maar ik wil t heel graag kunnen jullie mischien uitleggen wat ik kan verwachten en wat er ongeveer gaat gebeuren

Ze schieten een oorbel door je oor :’). Moeilijk uit te leggen wat je nog meer kan verwachten aangezien iedereen een andere pijngrens heeft. Ik vond het in ieder geval heel erg meevallen, alleen een klein prikje.

Dat doet echt niet zoveel pijn

Het doet echt maar 1 seconde pijn, daarna worden je oren warm en dat voelt wel wat raar. Maar zeker geen pijn.

Ik vond dat het geen pijn deed, gaat heel snel.

Het voelt warm, verder doet het geen pijn.
Ik scheet hem in 8 kleuren, maar het valt zo erg mee

Het voelt niet anders dan je eerste gaatje…

Het moment dat je schrikt, is de pijn al weg. (Leve een laat reactievermogen)

Ja is echt eng en doet superveel pijn.
Nee.

Het is niet pijnlijk.
Alleen duurde het bij mij wat langer, omdat ze de juiste plek maar niet vonden voor het 2de gaatje ivm met mijn ‘normale oorbelgaatjes’.

Ik vond het doodeng en pijn doen. Maar ik voel sowieso al te snel pijn en schrik al als ik dat pistooltje hoor.

ik heb toevallig vandaag mn tweede gaatjes laten zetten.
het doet echt totaal geen pijn, eigenlijk totaal niet zelfs. aan mn linkeroor voelde ik een klein prikje en aan mn rechteroor alleen maar een klein kriebeltje. het stelt echt niks voor en het resultaat is super leuk!
je hoeft echt niet bang te zijn (:

Op het moment dat ze de oorbel door je oor schieten, doet het helemaal geen pijn. Je voelt het bijna niet. Ik stond te wachten tot ze hem er doorheen zouden schieten, en toen was het al gebeurd haha. :’) Op de fiets naar huis begonnen m’n oren wel een beetje te prikken, maar het doet opzich niet echt pijn ofzo.