tip?

meestal als ik iemand niet zo goed ken ben ik redelijk verlegen. en nu bij een date ben ik gwn superbang dat er zo pijnlijke stiltes zullen vallen en dat iik niet weet wa te doen of zeggen. Iemand tips?
xx

Stiltes zijn toch niet zo erg? Das normaal als je iemand niet zo goed kent…
Probeer gewoon niet te geforceerd over te komen.
Is hij verlegen?

Same here.
Meestal stel ik dan van die onnozele vragen , maar dan is het in ieder geval niet zo stil.

voorbeelden van onozele vragen?

hoe heet je moeder?
zijn je ouders getrouwt/gescheiden?

Ga dingen vragen aan hem wat ie doet? wat ie leuk vind of hij nog wat ga doen in de vakantie enz, een stilte is niet erg dat is normaal als je degene niet zo goed kent daarom moet je ook vragen stellen want dat kan je een onderwerp krijgen waar je over kan praten :slightly_smiling_face:

roep als het stil is ineens PUDDING! Hahahaha =D werkt wel =)

Dat slaat echt nergends op wil je haar voor lul zetten ofzo?
Reageer gewoon serieus en als je dat niet kan reageer je gewoon lekker niet! :wink:

ligt eraan met wat voor jongen je praat… bij droge types kan je pudding roepen, bij serieuze of ‘stoere’ beter niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hier nog iemand die precies het zelfde doet.
Ik ga dan van de onnozele vragen stellen :S,
Meestal gaan ze over school ofzo, maar dan ook echt van die stomme dingen.
Ik heb ook echt geen idee waar ik over zou moeten praten, dus ik hoop altijd maar dat de persoon met wie ik aan het praten ben nog wat goede onderwerpen heeft :wink:

Van te voren goed bedenken wat je wel en niet gaat zeggen? Soms komt daar dan wel weer een gesprek uit over je hobby’s bijvoorbeeld, of school.
Hmmm ik weet ook voortdurend nooit wat ik moet zeggen. Gevoelens en gedachten schrijf ik liever op. Mja, dat is als je een gesprek moet voeren, nogal nutteloos. :ok_woman:

ik denk altijd… je hebt al een heel leven gehad, nou daar valt denk ik wel genoeg over te zeggen, en dat is van zijn kant net zo, dus die stiltes hoeve er niet te zijn want er is genoeg over te praten. en als je iets vraagt over school is dat toch niet echt onozel maar gewoon begin van een gesprek…

Whoehaha, dat werkt alleen bij Fairly Odd Parents.

waar ken je die jongen van? dat zou al kunnen helpen bij gespreksonderwerpen.
wat is er actueel? bijv nu met het EK… ook genoeg over te praten.
wat zijn zijn/jouw interesses? altijd leuk om te kijken of jullie iets gemeen hebben.

zijn maar drie dingetjes maar er is echt superveel over te vertellen hoor. je moet vooral niet al te moeilijk denken. maar goed, stiltes zijn nooit erg. dat heb je altijd, soms ook wel eens als je gewoon met vrienden/vriendinnen bent toch? dan is het ook niet erg.

HAHAHA, ja idd

Ga gewoon wat meer in over de onderwerpen zeg, en niet globaal.

WHAHA.
Dat doe ik dus wel hahha (’:

Haha, deed ik net voor de grap aan de telefoon met mijn Crush :stuck_out_tongue:
Hij reageerde wel grappig XD

Maar tip :stuck_out_tongue: Vragen stellen, meestal vraagt hij dan wel wat terug. tenminste bij mij werkt dat wel XD