TIP: Zalando waardebon van 50,- voor 19,-!

VOOR DE MENSEN DIE 'T GEMIST HEBBEN
tot vanavond is er weer een actie!! (zie link)

Een zalando waardebon met een tegoed van 50,- voor maar 19,- te koop!
min. besteding: 60,- , t/m 30 september 2011 te besteden.

http://www.groupon.nl/dea…-zalandonl/474910/.A3G9Ij

Dit is niet echt reclame, meer een goeie tip daarom hoop ik ook niet dat dit toic wordt verwijderd (ik heb er zelf namelijk niets aan).

Je kunt o.a met Ideal en Paypal betalen. Verdere voorwaarden staan in de link.

Graag meehelpen uppen! :grinning:

Er zit geen addertje onder het gras?

Minimum bestedingsbedrag 60 Euro

^Ja dat zag ik net, dus eigenlijk betaal je 29 euro ipv 60 euro. Eens even de site van Zalando doorspitten (:

ja klopt

hou hem hooooogg

Haha, heb er ook net eentje voor m’n moeder gekocht

Ik had ook besteld met een waardebon en de schoenen die ik kreeg miste een steentje. Dus het kan toeval zijn, maar het kan ook zo zijn dat je op deze manier een beetje de afdankertjes krijgt. Zalando verdient hier namelijk niks aan met deze aanbieding, het is alleen maar om klanten te werven.

Ik denk dat het toeval is, want ze hebben zo belachelijk veel. Heb je ze wel gemailed?

Ik hebzelf schoenen van 140 euro op het oog, dus ik denk niet het afdankertjes zullen zijn. Ook verdienen ze er nog steeds aan.

Ik vind deze erg gaaf, maar ze zijn er niet meer in mijn maat. Buhu!

http://i1.ztat.net/large/C/1/C1811B005-102__default__1.jpg

Sorry, grote foto!

Jacob dubbel

woohp

Ze verdienen er echt nog wel wat aan hoor. Het zal je verbazen hoeveel winst dat soort shops op 1 product maken.

ik ga em denk ik wel kopen

Ja ik hoop ook dat ze nog eventjes dingen gaan aanvullen, want je kunt pas bestellen nadat de shzzl is afgelopen.

Uhu! Maar je kan sowieso tot 30 september de bon gebruiken!

Bratpack: ze moeten 50% afstaan aan Groupon en de rest geven ze als korting, dus het lijkt me sterk dat ze er nog wat aan verdienen.
Maarja ze hopen natuurlijk dat mensen dan voor 150 euro (of meer) gaan bestellen, dan verdienen ze er inderdaad wel aan ja. Als bedrijven samenwerken met Groupon gaat het voornamelijk om klanten werven en is de winst even niet belangrijk. En ja ik weet hoeveel winst er op gemaakt wordt.

@Schynzel, ja ik heb ze gemaild en de schoenen teruggestuurd. Binnenkort dus wat anders uitzoeken :stuck_out_tongue:

Ik vind Zalando echt prutschoenen hebben, maar thanks for the tip ;p

Ik vind zelando 10x niks eigenlijk.

huh alweer zo een bon xD ik heb er vorige keer vans van gekocht C= naja… ik sla dit keer over… ben blut xD