TIP voor nagellak

Normaal post ik geen rave-berichten over producten maar ik ben gewoon zo enthousiast dat ik dit met jullie moeten delen.

Ik heb een tijdje geleden de essence spray gekocht die je nagellak sneller zou laten drogen en… hij werkt!!! Je sprayt gewoon wat op je nagels en na een minuutje ofzo is je nagellak helemaal droog. Ik had ook een hoop lakjes die wel droog leken na een tijdje maar waar je toch nog na een halfuur ofzo vingerafdrukken enzo in kon krijgen, maar niet met deze spray! Mijn lak is gewoon droog-droog! Ik kan nu gwn snel snel voor een feestje ofzo nog mijn nagels lakken zonder me ergens zorgen om te moeten maken.

En dat natuurlijk voor een zuinig Essence prijsje :slightly_smiling_face:

Halen die handel :grinning:

Okeee, bedankt voor de tip! :grinning: is zeker maar 2/3 euro ofzo?

Hoe ziet die eruit? Kan hem nooit vinden bij kruidvat.

oke! Fijn om te weten :3

ja, 3 euro ofzo. weet de prijs niet precies meer maar zoiezo niet boven de 5.

http://www.girlscene.nl/i…xpressDrySpray_120dpi.jpg fotootje voor de mensen die niet weten hoe hij eruit ziet. Hij noemt dus Express Dry, was ik vergeten te vermelden :wink:

thanks.

geen probleem :wink:

oeh handig!!

Hij is 2.50

Oeh, fijn ^^

Ik heb hem al.
maar ik ben zoooo onhandig met dat spuiten.
Ik had het een keer op de vloer gespoten en ik glij er nog steeds over uit :stuck_out_tongue:

Handig!
Ik ga binnenkort dan maar eens kijken :]
Bedankt voor de tip!

Wauw handig.
Moet je dat dan bij elk laagje opnieuw doen of alleen als topcoat?

Handig!! Bedankt!!

Ik heb ook altijd last van die afdrukken xD haha

up

Ja die heb ik ook, alleen dan van iets van 3 jaar terug :’)
Dus nog oude verpakking!
Hij is nog steeds niet op :slightly_smiling_face: Gebruik het denk ik 1 keer in de twee weken… Maar je moet je nagels zeg maar bij elkaar houden en dan sprayen ^^ Niet elke nagel apart, voor wie dat van plan was, haha XD

Wat je zelf wilt :slightly_smiling_face:
Als je eerst 1 laagje wilt doen maar geen zin hebt om te wachten tot het droog ik kan je het sprayen… Je kan ook gewoon wachten, dan weer een laagje nagellak, dan een topcoat en dan pas die spray. De spray blijft niet zitten en is geen plaatsvervangende topcoat :meisje:

Oh, ik gebruik sowieso nooit een topcoat(mijn nagellak blijft wel gewoon zitten), maar ik bedoelde het woord topcoat gewoon als de vertaling ‘bovenlaagje’ maar dat klinkt zo slecht.

Ah oke haha ^^
Nja ik vind het echt goed werken, maar ik heb dus die oude versie… Ik weet niet of het verschil er echt is als je die van 2009 hebt, zeg maar.

Maar als ik het spray en ik ga er bijvoorbeeld met een schaar overheen dan deukt het wel echt in. Als het dus echt een dag verder is dan zou dat niet zo erg indeuken… Dus helemaaal droog vind ik het niet worden, maar wel dat het niet meer afgeeft :slightly_smiling_face:

die ga k halen, dankje! :grinning: