Tip tegen puistjes! en ja, deze werkt echt

hee meiden.
Ik heb zelf heel erg veel last van puistjes. Ik heb echt zoveel geprobeerd maar ik heb nu een tip van iemand gekregen en die werkt echt. Je moet namelijk bij al je cremes en scrubs ed. kijken naar de ingrediënten. Het gaat namelijk om Parafinnium Liquidum. Zelf kijk ik altijd of er iets met parafinne of in die trant in zit. Het zit namelijk zo: Puistjes ontstaan door overmatig talg (en dat ontstaat weer door verstopte porien blabla) Nou. Parafinium is een olie. Waardoor de talgproductie dus wordt versterkt. Als je bijv. een dag of nachtcrème hebt met dat erin en je vind het moeilijk om een andere te zoeken (voor een niet al te duren prijs) is de tea tree lijn van de kruitvat aan te bevelen. Het kost maar 1,59 en er zitten goede ingredienten in voor een onzuivere huis. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

xxx

whahahaha, onzuivere huis!
Die fout maak ik ook altijd xD
En bedankt voor de tip :slightly_smiling_face:

Idd bedankt voor de tip! :grinning:

Thanx :grinning: No 1tip = de pil , god het heeft mijn leve gered :grinning: echt he vroeger praatte niemand tege me maar als alles weg is wil iedereen je vriend zijn opeens tja…

idd. de pil én inderm (van de huisarts, halen bij apotheek) hielp bij mij ook het beste!!

Ja, bedankt voor de tip! :grinning: Weet iemand toevallig ook of het in de nachtcreme van nivea bye-bye spot zit? ik ben namelijk van plan die te kopen… :slightly_smiling_face:

idd die thea tree werkt egt goed heb um ook …

Ik heb thea tree ook, maar bij mij werkt ie eigg niet. Ik heb het gevoel dat ik er alleen maar meer puistjes door krijg. :frowning_face:

Nee, in de nachtcreme van bye bye spot zit het niet. Ik heb hem zelf ook. Maar mijn teatree werkt net zo goed en is echt helemaal niet duur en die bye bye spot is 8 euro! nouja. het is maar wat je zelf wilt natuurlijk! =D

succes!

bedankt voor de tip
maar ik heb puistjes én superdroge huid
wat doe je daar dan tegen?

Bedankt voor de tip :'D
moet ik toch maar is kijken wat er allemaal in die rare middeltjes van mij zit, want het helpt niks ¬¬

je kan die tea tree ook bij de tuinen halen,
ik gebruik het nu 1 weekje maar het helpt nog niet.
ben benieuwd of het gaat werken …

over die droge huid. Er zijn genoeg moisturizers waar geen Parafinium inzit;)

xx

iedereen heeft het over tea tree, maar ik ben al naar 3 verschillende kruidvats (kruidvaten?) geweest en zie het nergens staan :frowning_face: het staat toch zeker wel bij de huidproducten??

ik heb gedeeltelijk droge huid gehad en heb het nog af entoe door agressieve spullen tegen puistjes, kreeg allemaal van die velletjes iiw, toen heb ik aloe vera gel van de tuinen gebruikt en het helpt ook de helelijn ( creme, masker, scrub ) is heel fijnn, ook voor mense met hetzeldeprobleem = puistjes én droge huid

Je hoeft niet persee al dat spul te kopen, soms helpt het niet eens (bij mij dan!)
Bij mij helpt:

Veel water dingen en s 'avonds goed reinigen met water enzo.

Nou heb ik veel minder puistjes dan eerst!!

Ik heb ook wat tea tree dingetjes… Werkt niet perfect maar wel 't beste tot nu toe.

wat ik me afvraag, waarom doen ze die ingredienten in iets wat tégen acne moet werken ?
slaat toch op niks ?

sommige moeten er in zitten voor de juiste samenstelling waarschijnlijk, bv in shampoos zit ook iets was haaruitval veroorzaakt (iets met sulfaat )maar het zit in bijna alle shampoos raar (:

gewn goed schoonhouden