TIP: supertrash BIG sale omg!

Ik heb net besteld; een lila broek, grijze pull over sweater en een blousje! Ben er echt super blij mee :grinning: Het gaat echt snel maar er zijn echt grote afprijzingen nu dus ik dacht, maak er snel een topic over! Sorry als dat te ver gaat wil alleen de tip doorgeven haha :grinning:

Nice! Dankje ik ga zeker kijken!

ohohohoh snel een kijkje nemen dan haha!

Ik ga ook maar is een kijkje nemen dankje voor de tip haha
alleen vind het zo kut om via internet te bestellen, ben altijd bang dat ik iets niet pas of niet mooi vind in het echt

Dankjewel voor de tip!

zitten inderdaad leuke dingen bij, maar niet zoveel leuks meer in maat S, helaas.

Ja, dat heb ik ook wel eens :frowning_face: Maar soms kan ik ze niet laten ‘hangen’. :wink:

& Hierboven. Dat is inderdaad heel jammer en dat had ik ook! Ik heb gelukkig in de ochtend besteld en toen was er nog wel genoeg!

Weet iemand hoe snel de verzendkosten gaan?

Ik zit echt hopeloos op alle sandaaltjes te klikken, in de hoop dat maat 37 er nog is :’)

Thanks! ik heb meteen een bordeuxrode broek besteld :slightly_smiling_face:

Heeft iemand enig idee of sale items ook bijgevuld worden?

Aii ben helemaal vergeten om naar de schoenen te kijken

Die wilde ik ook bestellen! Niet meer in mijn maat helaas… :frowning_face: #26

Ik denk het wel! Maar zou goed kunnen van niet, dat ze waarschijnlijk het in zo’ngrote sale zetten om het weg te doen! Maar idk

Ben ik de enige waar de site het niet doet of iig vaak? :frowning_face:

Ik heb een thousand way urkje besteld. Iemand een idee of de maten groot/klein/normaal uitvallen?

Ah blugh ik hoop echt dat dit nog word bijgevuld. Ik zie echt een paar prachtige items!

Oooh dat hoop ik ook zo erg! Alles is al uitverkocht wat ik graag wil! :’(

^ Ik vermoed het helaas niet, aangezien het sale is. Maar natuurlijk zou het kunnen, dus ik hoop mee!

Meiden ik was zo hopeloos in love met sommige artikelen, dat ik ST de webshop een mailtje heb gestuurd met de vraag of de sale producten worden bijgevuld. Zodra ik antwoord heb, zal ik deze met jullie delen hihi :slightly_smiling_face:.

Je bent mijn held!

oow welke site ?
:smiling_face_with_three_hearts: