Tip: Steil kapsel met laagjes!

Heey girls!
Ik heb een hele handige tip voor meiden met een beetje slag in hun haar die graag binnen no-time een mooie, steile, volumieuze coupe willen!

Stap 1. Begin met nat haar.
Stap 2. Doe er een hitte beschermend serum in (gebruik mousse, bijv. Tom Welness Volume Mouse, als je héél veel volume wilt!)
Stap 3. Föhn je haar ondersteboven droog. Gebruik, als je dat liever hebt, een platte borstel en doorkam het haar naar beneden tijdens het föhnen. Heb je geen borstel bij de hand? Gebruik dan je handen voor een losse coupe.
Stap 4. Kom weer overeind wanneer je haar droog is. Zet je föhn op de koude stand en gebruik een ronde borstel om eventuele uitstekende plukjes te “polijsten”.
Stap 5. Haal je handen door je haar terwijl je de föhn op de koude stand erop houdt.
Stap 6. Gebruik na afloop een glanzend serum en breng je haar in model als gewenst.

Hoop dat jullie er wat aan hebben. (=

Nouja dit is eigenlijk gewoon wat iedereen normaal doet als diegene z’n haren gaat stijlen, niet dan?

Als ik een föhn zou gebruiken, zou het niet werken. Ookal heb ik slag (:

Als je een rechte pony hebt werkt dat dus niet.
Die staat dan, recht op en naar buiten.
In plaats van naar binnen.

Idd, ik ken het :’)

En dit doe ik zo ongeveer elke ochtend x]

Als je een rechte pony hebt werkt dat dus niet. Die staat dan, recht op en naar buiten. In plaats van naar binnen.

inderdaad