tip: snelle wondgenezing van hansaplast!

Ik zit altijd aan puistjes en wondjes te friemelen waardoor het allemaal erger wordt. Maar zodra ik een wondje heb doe ik er een snelle wondgenezingspleister van hansaplast op (ik knip de pleister in kleine stukjes, zo kun je het heel vaak gebruiken). En inderdaad: de wondjes genezen sneller en mooier! Je krijgt er niet een korstje op omdat deze pleisters de wond vochtig houden waardoor het sneller en mooier zal genezen! Misschien iets voor jullie om ook te proberen!

Ohja 1 pakje met 8 grote pleisters kost 5.80, maar bij de kruidvat is het nu 2 voor de prijs van 1!

http://www.hansaplast.nl/advies/faq/snelle-wondgenezing.html

Oeh, klinkt heel erg handig! Bedankt voor de tip!

Hoelang moet je het er dan op laten zitten?
Want het lijkt me nu niet zo leuk om met een plakker op je hoofd naar school te gaan x)

ik laat het altijd zo lang mogelijk zitten, als ik niet weg hoef gewoon lekker de pleister erop laten zitten! Op school heb ik natuurlijk niet die pleisters erop! Maar zodra ik terug kom uit school plak ik ze erop en laat ik ze tot de volgende dag zitten!

handy andy ^^

dat wil ik wel eens proberen, want ik krijg altijd van die lelijke korstjes ;s

Is ook best wel handig, want met dat ding kan je er ook niet meer aanzitten,
waardoor het sowieso al sneller geneest…

klopt! Vind ik ook erg fijn omdat ik altijd overal aan zit te friemelen en te krabben.

Ik hou van deze pleister, 3 dagen geleden had ik flink wat wondjes van puistjes in mn gezicht en nu is het allemaal al weer redelijk mooi glad (l)

kan je hem er ook op plakken als je het puistje nog niet verwoest/uitgeknepen hebt? :angel:

het is een pleister voor wondgenezig dus je kan het alleen op wondjes doen. Overigens heb ik het nog nooit geprobeerd op een puistje.

aight thanks;) ga ik f langs t kruidvat! :relieved:

heb er even de site bijgezet van hansaplast, staat alles uitgebreid uitgelegd

ik had net een lelijk korstje van mn kop gekrabt en toen had ik spijt xD dus toen las ik dit en heb ik het even gehaald.

maar werkte het nou wel of niet op een puistje? zegmaar als je hem uitgeknepen hebt en er zit een soort korstje op…

&&&
ze verkochten alleen de grote, maar hoe knip je die dan precies? droogt die pleister dan niet op ofzo :'D ? ja sorry domme vraag

Oeh, dit ga ik proberen, want ik heb altijd van die kut muggenbulten die ik open krab, en dan komen er ook altijd van die korstjes en uit eindelijk worden het littekens! en ik heb echt al van alles geprobeert, maar niks helpt.
Dus bedankt :slightly_smiling_face:

Je moet knippen als dat achterste ‘velletje’ er nog op zit :wink:

wat een leuke tip!

Thanks

handig! bedankt voor de tip!

omg ik vind het vage pleisters xD

ik heb van die grote pleister gewoon een hoek afgeknipt en opgeplakt :’), maar hoort het dat dat witte gedeelte ook op je wondje plakt zegmaar?

Pleisterspray en vloeibare pleister is ook heel handig.
Vooral als je je gesneden hebt.

Heeft iemand anders dit al getest? Het klinkt handig En hoe moet je het knippen dan