Tip: Koek en Chocolade

Koek en Chocolade is een chocolaterie, waar ze o.a. bonbons en dus ook koek verkopen.
Maaar, het is niet zomaar een chocolaterie. Laten we beginnen met hoe de winkel er uit ziet, het is echt heel erg mooi ingericht, iets wat je bijna bij geen enkele chocolaterie ziet. Dan de service, de mensen zijn heel aardig en helpen je graag. En dan iets wat je nooit meemaakt in een chocolaterie: je mag alles proeven! Toen ik voor het eerst Koek en Chocolade binnenstapte, en de vrouw die ons hielp vroeg of we wat wilde proeven, was ik helemaal verbaasd. Voor ik het wist had ik allerlei gedroogd fruit dat overgoten was met chocolade op. Super lekker!
Ik ben een echte chocoladefreak, en heb al aardig wat ervaring chocolaterieën, maar ik heb nog nooit een chocolaterie meegemaakt die zo klantvriendelijk is.

Voor meer info en winkels: www.koekenchocolade.nl

Wat trouwens ook een aanrader is, is chocolaterie De Bonte Koe. Hier kan je de allerlekkerste warme chocolademelk drinken. En de bonbons zijn trouwens ook heel lekker, en er hangt veel sfeer in het pand.
Koek en Chocolade en De Bonte Koe zijn mijn favo chocolaterieën.

Allemaal te ver weg voor mij :wink:

Zit hier niet in de buurt, jammer

Laren NH ! En Utrecht ook ! Misschien een keertje kijken

Ze zitten niet in A’dam :cry:

jmmer, zitten niet bij mij in de buurt,